۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۳

کشتی قهرمانی جوانان جهان - کرواسی؛

جوانان فرنگي كار در هتل پانوراما مستقر شدند/ نخستين تمرين در زاگرب

جوانان فرنگي كار در هتل پانوراما مستقر شدند/ نخستين تمرين در زاگرب

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان پسي از ورود به شهر زاگرب كرواسي محل برگزاري رقابتهاي جهاني در هتل پانورامای اين شهر مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاري مهر، تیم کشتی فرنگی جوانان ایران که برای حضور در مسابقات جهانی جوانان در زاگرب کرواسی به سر می برد، نخستين تمرین خود را در سالن خانه ورزش اين شهر برگزار کرد.

تیم کشتی فرنگی جوانان و اعضای همراه روز گذشته در دو مرحله عازم کرواسی شدند که تمامي کشتی گیران و مربیان با کمترین زمان توقف در استانبول به زاگرب پرواز کردند. شلوغی بیش از حد استانبول در روزهای پایانی تابستان باعث شده تا اغلب پرواز های فرودگاه استانبول با تاخیر بالای 2 ساعت تحقق یابد و همین می توانست به شدت روی عملکرد کشتی گیران تاثیر بگذارد.

تفاوت اصلی و شاخص هتل محل استقرار كشتي گيران نسبت به مسابقات سالهای قبل و همچنین سایر هتلهای شهر زاگرب، فاصله بسیار نزدیک آن تا محل برگزاری رقابتهاست که به بسیاری از کشتی گیران کمک می کند به راحتی بین سالن و هتل تردد کنند. این هتل کمتر از 200 متر با سالن مسابقات فاصله دارد. تیمهای روسیه، ایران، ترکیه، مصر، ارمنستان، سوئیس، نروژ، الجزایر، فنلاند، مجارستان و انگلستان در هتل پانوراما مستقر هستند .

فرنگي كاران جوان كشورمان از صبح فردا سه شنبه در مسابقات جهانی جوانان روی تشک خواهند رفت.

کد خبر 2343089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha