۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۰

بهروان تاکید کرد:

امکان دادگاهی شدن دو بازیکن لیگ برتری/ پولی نداریم به ورزشگاه آزادی بدهیم

امکان دادگاهی شدن دو بازیکن لیگ برتری/ پولی نداریم به ورزشگاه آزادی بدهیم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با تاکید بر اینکه این سازمان نمی تواند مبلغ 200 میلیون برای هر مسابقه به ورزشگاه آزادی بدهد، از امکان دادگاهی شدن دو بازیکن لیگ برتر فوتبال به خاطر تخلفشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر غلامرضا بهروان در حاشیه جلسه مربوط به تورنمنت جام شهدا که بعدازظهر امروز دوشنبه در سازمان لیگ برگزار شد درباره زمانبندی پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: علاوه بر برنامه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید مسائلی مثل گرمای هوا، تماشاگران و خود بازیکنان را هم مدنظر داشته باشد. الان در بعضی از شهرها دمای هوا حتی به 50 درجه هم می رسد و ما نمی توانیم ساعت پنج بعداز ظهر مسابقه برگزار کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره وضعیت باشگاه نفت مسجد سلیمان و میزبانی در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه تاکید کرد: ما آخرین بازدید را هفته گذشته از ورزشگاه نفت انجام دادیم که خوشبختانه اتفاقات خوبی هم رخ داده بود. حدود 65 تا 70 درصد مشکلات رفع شده و مسئولان باشگاه قول دادند که باقی موارد را هم برطرف کنند.

بهروان ادامه داد: البته با توجه به رای کمیته انضباطی، تیم نفت مسجد سلیمان این هفته بدون تماشاگر به مصاف حریفش خواهد رفت.

وی در بخش دیگر از صحبت هایش درخصوص درخواست ورزشگاه آزادی مبنی بر گرفتن 270 میلیون تومان برای هر مسابقه استقلال و پرسپولیس گفت: قرار شد طبق رایزنی ها 50 میلیون توسط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پرداخته شود و مابقی توسط سازمان لیگ. اما من از همین جا اعلام می کنم که سازمان لیگ پولی ندارد به ورزشگاه آزادی بدهد. این مبالغی که درباره سازمان لیگ در رسانه ها مطرح می شود مربوط به باشگاه ها است نه خود سازمان لیگ. مطمئن باشید سازمان لیگ از این مبالغ ندارد که بدهد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین درخصوص عدم توافق فدراسیون فوتبال و صدا و سیما برای پرداخت حق پخش مسابقات گفت: اگر ما چهارشنبه این هفته با سازمان صدا و سیما سر مبلغ مورد نظر به تفاهم نرسیم شرمنده دوربین ها خواهیم شد! (دوربین ها را به ورزشگاه راه نمی دهیم)

بهروان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اعلام اسامی دو بازیکنی که تخلفشان در گرفتن کارت خدمت مسجل شده است یادآور شد: ما اجازه نداریم این اسامی را اعلام کنیم ولی از آنجا که فصل نقل و انتقالات تمام شده و مملکت هم قانون دارد و امکان اینکه این بازیکنان به تیم نظامی بروند وجود ندارد و حتی ممکن است آنها دادگاهی شوند.

وی در پایان درباره فروش بلیت الکترونیکی در ورزشگاه آزادی هم گفت: امسال هیچ بلیتی چاپ نمی شود و همه باید به صورت الکترونیکی آن را تهیه کنند. البته پیش بینی شده تا افرادی که از شهرستان ها می آیند و امکان دسترسی به اینترنت ندارند از طریق کارت های یک بار مصرف که سوبسید و یارانه آن را سازمان لیگ می دهد وارد ورزشگاه شوند.

کد خبر 2343149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha