۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۰۱

«کافه سوال» از رنج مردم غزه می‌گوید

«کافه سوال» از رنج مردم غزه می‌گوید

مدیر گروه اجتماعی شبکه 2 اعلام کرد برنامه «کافه سوال» از شنبه 18 مردادماه با موضوع غزه روی آنتن این شبکه تلویزیونی می رود.

مهدی آذرمکان درباره برنامه «کافه سوال» که از 18 مردادماه با موضوع غزه روی آنتن می‌رود به خبرنگار مهر گفت: این برنامه در فصل جدید خود به سراغ  غزه می رود و تلاش خواهد کرد با نگاهی متفاوت و بی واسطه به واگویه رنج ها و دردهای مردم مظلوم این سرزمین بپردازد.

وی از ایجاد تغییراتی در فصل جدید این برنامه گفتگو محور خبر داد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی را برای دوستان «کافه سوال» فراهم کرد تا تغییراتی در دکور و گرافیک این برنامه ایجاد کنند.

آذرمکان با اعلام اینکه هر برنامه تلویزیونی نیاز به پویایی دارد، افزود: پخش «کافه سوال» برای مدت کوتاهی متوقف شد و همکاران ما فرصت پیدا کردند تا این برنامه گفتگو محور را رصد کنند، در نتیجه اکنون سوژه های تازه و محتوای جدیدی در اتاق فکر این برنامه تولید شده که قطعا به کیفی‌تر شدن «کافه سوال» کمک خواهند کرد.

برنامه «کافه سوال» کاری از گروه اجتماعی شبکه 2 سیماست که از شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر 20:30 با اجرای مژده لواسانی روی آنتن تلویزیون می رود.

این برنامه در فصل های گذشته خود موضوعات «جراحی های زیبایی»، «شبکه های اجتماعی» و «آلودگی های زیست محیطی با محوریت آلودگی هوا» را بررسی کرده است.

معاون وزیر تعاون مهمان «کافه سوال» می شود

برنامه «کافه سوال» 13 مردادماه با دعوت از معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارآفرینان نمونه کشور به موضوع «کارآموزی و کارآفرینی» می پردازد.

تهیه کننده «کافه سوال» نیز دراین باره گفت: حسین بخشی و زهرا هاشمی کارآفرینان نمونه کشور امشب به برنامه «کافه سوال» می آیند تا درباره معضلات و مشکلات کار آفرینی صحبت کنند.

سهیل سلیمانی تصریح کرد: مهمان دیگر برنامه امشب کوروش پرند معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود، قرار است این مقام مسئول درباره پروسه ای که سرمایه گذاری بخش خصوصی در کنار حمایت های دولتی به تولید و کارآفرینی منجر می شود، نکاتی را ارائه کند.

این تهیه کننده از راه اندازی سایت خبری «کافه سؤال» در فصل دوازدهم این برنامه سخن گفت و افزود: علاقمندان می توانند برای دریافت تازه ترین اخبار و اطلاعات درباره این برنامه گفتگو محور به آدرس www.cafesoal.ir مراجعه کنند.

برنامه «کافه سؤال» کاری از گروه اجتماعی شبکه 2 سیماست که شنبه تا چهارشنبه با اجرای مژده لواسانی  روی آنتن شبکه 2 می رود و پس از خبر 20:30 پخش می‌شود.

کد خبر 2343230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha