۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۵۶

فهیمی:

بانک کشاورزی کردستان امسال بیش از 4 هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است

بانک کشاورزی کردستان امسال بیش از 4 هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است

سنندج-خبرگزاری مهر: مدیرستادی بانک کشاورزی کردستان از پرداخت بیش از 4 هزار فقره تسهیلات از ابتدای امسال تا پایان تیرماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسعد فهیمی بعدازظهر امروز دوشنبه در دیدار با نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه 4 هزار و 507 فقره تسهیلات به متقاضیان و سرمایه گذاران در استان کردستان توسط بانک کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی میزان مبلغ تسهیلات ذکر شده را 798 میلیارد و 927 میلیون ریال ذکر کرد و اظهارداشت: از  کل تسهیلات پرداختی در استان سهم شهرستان سقز 33 میلیارد و 922 میلیون ریال بوده است.

وی عنوان کرد: 104 فقره تسهیلات در چهارماهه نخست امسال به متقاضیان و سرمایه گذاران شهرستان سقز از سوی بانک کشاورزی پرداخت شده است.

مدیرستادی بانک کشاورزی کردستان ادامه داد: بانک کشاورزی 67 فقره تسهیلات به مبلغ 27 میلیارد و 439 میلیون ریال هم از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه در شهرستان بانه پرداخت کرده است.

فهیمی بیان کرد: در چهارماهه نخست امسال هم 19 فقره تسهیلات به مبلغ 130 میلیارد ریال از محل طرح  توسعه بخش کشاورزی در استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی همواره درصدد ارائه خدمات به کشاورزان و تولیدکنندگان است، اظهارداشت: بانک کشاورزی همیشه با مشکلات و تنگناهای بدهکارانی که به دلیل خسارت های طبیعی و قهری دچار افت تولید و آسیب جدی شده اند، مدارا کرده و می کند.

وی عنوان کرد: برای تامین سرمایه در گردش لازم برای ادامه فعالیت سرمایه گذران و تولیدکنندگانی که دچار خسارت های طبیعی شدند، بانک کشاورزی آمادگی کامل را دارد.

مدیرستادی بانک کشاورزی کردستان با فرماندار شهرستان سقز نیز به منظور معرفی ماموریت ها، خدمات جدید بانک و فعالیت های بانک در بخش کشاورزی دیدار کرد و به بیان مطالبی در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی ،تعیین مزیت های نسبی منطقه و سوق دادن و هدایت تسهیلات به این سمت ،حمایت در راه اندازی  طرح های راکد و نیمه تمام ،مشکلات و تنگناهای بانک زمین پرداخت.

کد خبر 2343275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha