۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۴۸

از ابتدای امسال تاكنون صورت گرفت؛

بانك توسعه تعاون خراسان‌شمالی ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بانك توسعه تعاون خراسان‌شمالی ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بجنورد- مدیر امور شعب بانك توسعه تعاون خراسان‌شمالی از پرداخت ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در استان از ابتدای امسال تاكنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ندری عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با اعلام این خبر گفت: بانك توسعه تعاون خراسان شمالی از سال ۸۸ فعالیت خود را آغاز و هم اكنون نیز هفت شعبه فعال در استان دارد.

وی در خصوص هزینه كرد منابع این بانك در استان اظهار داشت: بانك توسعه تعاون خراسان شمالی در سال جاری ۴۶ درصد از منابع خود را در راستای ارائه تسهیلات اشتغالزایی در استان هزینه كرده است.

ندری با اشاره به اینكه خراسان شمالی در بخش كشاورزی از ظرفیت های خوبی برخوردار است، افزود: در سالجاری ۳۸ درصد تسهیلات پرداختی این بانك در بخش كشاورزی بوده است.

وی همچنین از پرداخت ۱۸ درصد تسهیلات در بخش ساخت و ساز مسكن و ۱۰ درصد به منظور توسعه خدمات بازرگانی از ابتدای سال جاری تا کنون خبرداد.

مدیر امور شعب بانك توسعه تعاون خراسان شمالی با اعلام آمادگی این بانك به منظور پرداخت تسهیلات ازدواج نیز گفت: هم اكنون ۱۰۳ زوج برای دریافت تسهیلات در این بانك ثبت نام و چهار میلیارد ریال نیز تسهیلات ازدواج به آنان پرداخت شده است.

وی تصریح كرد: همچنین از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی از سال ۹۱ تاكنون نیز ۱۰۳ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های اشتغالزایی و رفاهی پرداخت شده است.

ندری با اشاره به سفر اخیر كاروان تدبیر و امید به این استان اظهار داشت: ۵۴۸ میلیارد ریال اعتبار برای ارائه تسهیلات در بخش های مختلف پیش بینی شده كه تاکنون پرونده شماری از متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانك ارسال که هم اکنون در دست بررسی قرار دارد.

کد خبر 2896641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha