۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۵۹

کشتی قهرمانی جوانان جهان - کرواسی؛

پيام بویری به فینال رسيد/ سه فرنگي كار ايران حذف شدند

پيام بویری به فینال رسيد/ سه فرنگي كار ايران حذف شدند

در آغاز روز اول رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که در شهر زاگرب کرواسی، پیام بویری نماينده وزن 74 کیلوگرم کشورمان به دیدار فینال راه یافت، اما سه نماینده دیگر کشورمان از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش خبرگزاري مهر، در وزن 74 کیلو گرم پیام بویری در کشتی اول حریفی از لتونی را 12 بر 2 برد. وی در کشتی دوم هم 8 بر صفر کشتی گیر کرواسی را با فن فیتو مغلوب کرد . بویری در کشتی سوم خود 1 بر صفر نماینده قرقیزستان را شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه یک بر صفر کشتی گیر گرجستانی را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد و فینالیست شد. حریف وی در دیدار فینال فرخان بای راک از ترکیه است.

در وزن 50 کیلو گرم رضا خدری که در کشتی نخست خود موفق شده بود کشتی گیر ازبکستان را 5 بر صفر شکست دهد، اما در مبارزه دوم و در مرحله یک چهارم نهایی برابر نماینده اسلواکی 4 بر 5 مغلوب شد و با توجه به شکست حریفش مقابل کشتی گیر اوکراینی خدری از دور رقابت ها کنار رفت. در این وزن کشتی گیران آذربایجان و اوکراین راهی دیدار پایانی شدند.

در وزن 96 کیلوگرم محمد ابراهیمی در دور اول نماینده لیتوانی را برد . وی در دور دوم کشتی گیر ارمنستان را 4 بر صفر برد، اما در کشتی سوم هم و مرحله یک چهارم نهایی برابر نماینده نروژ 1 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست نماینده نروژ مقابل حریف آذربایجانی ابراهیمی هم از دور مسابقات کنار رفت. در این وزن کشتی گیر کره ای جنوبی با آذربایجان فینالیست شدند.

در وزن 60 کیلوگرم علی ارسلان در همان دور اول مقابل کشتی گیر فرانسوی 12 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست کشتی گیر فرانسوی مقابل نماینده آذربایجان ارسلان از دور مسابقات حذف شد. در این کشتی گیران آذربایجان و ارمنستان راهی دیدار پایانی شدند.
 

کد خبر 2344066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha