۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۰۸

كشتي قهرماني جوانان جهان – كرواسي؛

فرنگي كاران چهار وزن دوم از امروز به ميدان مي روند

فرنگي كاران چهار وزن دوم از امروز به ميدان مي روند

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم و پایانی رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان شنبه شب در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد و چهار نماینده کشورمان با شناخت حریفان خود از ظهر امروز(یکشنبه) به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش خبرگزاري مهر، بر اساس نتايج وزن كشي اين رقابتها، بابک رزم پوش در وزن 125 کیلوگرم در دور نخست با کشتی گیری از لهستان مبارزه می کند، و در صورت پیروزی در دیدار دوم با برنده مبارزه کشتی گیران روسیه و مولداوی مسابقه می دهد. در این وزن 24 کشتی گیر وزن کشی کردند.

در وزن 84 کیلوگرم که 28 وزن کشی کردند، علی شریفی در دور اول با گریگوریان از ارمنستان مسابقه می دهد. وی در صورت پیروزی در دور بعدی با برنده دیدار نمایندگان ژاپن و صربستان مبارزه می کند.

در وزن 66 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با کومار از هند مصاف می دهد و در صورت پیروزی با برنده مبارزه کشتی گیران لهستان و آلمان مسابقه می دهد. در این وزن 32 نفر وزن کشی کرده اند.

در وزن 55 کیلوگرم که 23 نفر وزن کشی کردند، بهروز ملکی در دور اول با دیاماننکو از اوکراین مصاف می دهد.وی در صورت پیروزی با برنده دیدار کشتی گیران قزاقستان و اسلوونی مسابقه می دهد.

تيم كشتي فرنگي جوانان كشورمان روز گذشته در پيكارهاي چهار وزن نخست توسط پيام بويري در وزن 74 كيلوگرم صاحب يك مدال نقره شد.

کد خبر 2344233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha