۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۱۳

با حکم رئیس جمعیت هلال احمر/

سرپرست جدید هلال احمر خراسان شمالی منصوب شد

سرپرست جدید هلال احمر خراسان شمالی منصوب شد

بجنورد- خبرگزاری مهر: با حکمی از سوی رئیس جمعیت هلال احمر، حسن شکوری نسب به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرهادی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور، با صدور حکمی حسن شکوری نسب را به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی منصوب کرد.

شکوری نسب جایگزین حامد سجادی شده که از خرداد ماه سال 90 تاکنون ابتدا سرپرست و سپس مدیرعامل این جمعیت در استان بود.

جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز صبح چهارشنبه با حضور حجت الاسلام محمد رضایی، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و کارکنان این جمعیت در محل ستاد مرکزی هلال احمر خراسان شمالی برگزار شده است.

حجت الاسلام رضایی در این مراسم با اشاره به این که جابجایی مسؤولیت در واقع جابجایی بار خدمت است و در این میان کسانی که بار مسؤولیت را به درستی به سرمنزل مقصود رسانده اند خوشحال هستند، اظهار داشت: در این مسیر غرور و تکبر در جایگاه خدمت رسانی به مردم امری ناپسند است.

حسن شکوری نسب، سرپرست جدید جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز در این مراسم مهمترین سرمایه هلال احمر را نیروی انسانی پاک آن دانست و با قدردانی از زحمات مسئولان قبلی این نهاد، خدمت در هلال احمر را خدمت به بشریت فارغ از رنگ و نژاد و مذهب اعلام کرد.

همچنین در این مراسم حامد سجادی، مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز گزارشی از مجموعه فعالیت های این جمعیت در سال های اخیر ارائه داد.

 

کد خبر 2344628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha