۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹

با حکم پرویزی/

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری خراسان شمالی منصوب شد

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری خراسان شمالی منصوب شد

بجنورد- خبرگزاری مهر: سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی با صدور حکمی ولی قلیچی را به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل استانداری منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حکمی از سوی استاندار خراسان شمالي، ولي قليچي به عنوان مديركل جدید روابط عمومي و امور بین الملل استانداري منصوب شد.

سیدعلی اکبر پرويزي در این حکم با قدردانی از زحمات طاهر رستمي كه به عنوان سرپرست در اين سمت فعالیت می کرد؛ خطاب به قلیچی آورده است: با عنايت به مراتب تعهد، شايستگي و تجربيات ارزنده جنابعالي، به موجب اين حكم شما را به سمت مديركل اداره كل روابط عمومي  استانداري منصوب مي کنم.

استاندار خراسان شمالی در ادامه این حکم می افزاید: اميد است با اتكال به خداوند متعال، در جهت تحقق آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و در سايه رهنمودهاي حكيمانه مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مد ظله العالي) و در راستاي اهداف و سياستهاي متعالي دولت تدبير و اميد و در حيطه وظايف محوله و قانوني براي خدمت صادقانه به مردم موفق و مويد باشيد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی قلیچی، مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری خراسان شمالی از نيروهابي بومي استان محسوب می شود که داراي 18سال سابقه فعاليت اجرايي در آموزش و پرورش خراسان بزرگ و خراسان رضوي است.

وی داراي مدرک كارشناسي رياضي كابردي بوده و اکنون در حال نگارش پايان نامه كارشناسي ارشد خود در رشته علوم اجتماعي و ارتباطات است.

قلیچی سوابقی چون ریاست اداره اطلاع رساني و روابط عمومي، مشاور مديركل و دبير شوراي اطلاع رساني اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوی و كارشناس روابط عمومي اداره کل آموزش و پرورش خراسان بزرگ و خراسان رضوي را در کارنامه خود دارد.

مسئول كميته روابط عمومي جشنواره ها، مسابقات و همايش هاي ملي و استاني، سردبيري هفته نامه اقيال خراسان و ارمغان خراسان شمالي، مدير اجرايي مجله مكتوب و ماهنامه قلم مهر، انتشار 50 عنوان ويژه نامه مسابقات علمي، فرهنگي وهنري و ورزشي، همكاري با روابط عمومي فرمانداري مشهد، مسئول كميته ارزيابي ستاد برگزاري نمايشگاه توانمنديهاي خراسان در استانداري خراسان بزرگ، رييس نخستين جشنواره علمي، فرهنگي و هنري و ورزشي دانشجويان دانشگاه تربيت معلم سبزوار، مدير مسئول، خبرنگار، سردبير و نويسنده فعال نشريات دانشجويي و دبير كانون روزنامه نگاري دانشجويان دانشگاه تربيت معلم سبزوار، مديرحوزه فرهنگي و اجتماعي خانه فرهنگ دانشجو، دبير رياضي دبيرستان هاي شهرستان شيروان و نواحي سه و چهار مشهد مقدس، سرپرست آموزشي مركز استعدادهاي درخشان شهيد هاشمي نژاد ناحيه چهار مشهد و ... از دیگر سوابق مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محسوب می شوند.

 

کد خبر 2375094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha