۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵

با حکم رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری/

مدیرکل جدید میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی منصوب شد

مدیرکل جدید میراث‌ فرهنگی خراسان شمالی منصوب شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: با حکم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آدینه محمد سویدانلویی به‌عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حکمی آدینه محمد سویدانلویی را به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی منصوب کرد.

سویدانلویی که سوابقی چون ریاست آموزش و پرورش خواف، فرمانداری خواف و فرمانداری سرخس را در کارنامه خود دارد از نیروهای بومی استان و متولد شهرستان شیروان است.

وی جایگزین عیسی نوراللهی شده که اوایل خرداد ماه امسال از سوی رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی منصوب شده بود.

پیش از سرپرستی نورالهی در اداره کل میراث خراسان شمالی، علی کاظمی به مدت پنج سال مدیریت این اداره کل را برعهده داشت.

قرار است مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی پنج شنبه هفته جاری برگزار شود.

در حکم مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خطاب به آدینه محمد سویدانلویی آمده است: نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان شمالی منصوب می شوید.

وی در ادامه این حکم می افزاید: توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند فرهنگی تاریخی، رشد و توسعه صنایع دستی و گردشگری و بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران، اندیشمندان، کارشناسان خبره، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه های کاری در سازمان مرکز، توجه به مسائل انسانی، ایجاد ضای صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه های پیشرفت شغلی کارکنان از مهمترین وظایف مدیریتی است که انتظار می رود در راستای تحقق اهداف متعالی سازمان گامهای موثری بردارید.

در ادامه این حکم آمده است: توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در پیامی جداگانه از تلاش‌های علی کاظمی و عیسی نورالهی مدیرکل سابق و سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی تقدیر کرده است.

کد خبر 2376680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha