۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۸:۲۰

با صدور حکمی/

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی منصوب شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی منصوب شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: با حکم مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، سرپرست جدید معاونت گردشگری، سرمایه گذاری وتامین منابع این اداره کل منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آدینه محمد سویدانلویی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با صدور حکمی محسن عباسی را به عنوان سرپرست جدید معاونت گردشگری این اداره کل منصوب کرد.

در حکم سویدانلویی خطاب به عباسی آمده است: نظر به تعهد، تخصص وتجارب ارزنده جنابعالی به موجب ابلاغ به سمت سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل منصوب می شوید.

در این حکم تصریح شده است: برنامه ریزی وبررسی طرحهای زیربنایی گردشگری، بررسی مطالعات طرح جامع گردشگری و سرمایه گذاری، ایده های کارآفرینی در زمینه چگونگی ایجاد وتوسعه اشتغال از اهم وظایفی است که انتظار دارد با سازماندهی مناسب وبهره گیری ازتوان تخصصی کارشناسان معاونت و تعامل باسایر حوزه ها در راستای سیاست های تعیین شده برای اعتلای اداره کل، از همه ظرفیتها استفاده شود.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی همچنین از زحمات و تلاشهای چندین ساله عسگرزاده معاونت پیشین گردشگری قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن عباسی دارای مدرک کارشناس ارشد تاریخ و از نیروهای باسابقه این اداره کل است و پیش از این مسئولیت معاونت فرهنگی و ریاست گروه گردشگری این اداره کل را بر عهده داشته است.

 

کد خبر 2413402

برچسب‌ها