۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۵۵

نجفی:

خبرنگاران تجسم عینی شهامت و تعهد در جامعه هستند

خبرنگاران تجسم عینی شهامت و تعهد در جامعه هستند

تبریز- خبرگزار مهر: شهردار تبریز در آستانه روز خبرنگار، این قشر را تجسم عینی شهامت و تعهد در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق نجفی در پیامی که چهارشنبه و در آستانه روز خبرنگار صادر کرد، به جایگاه نقش آفرین خبرنگاران در مقطع کنونی اشاره کرده و آورده است: عصر حاضر به واسطه گسترش فن‌آوری‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی و اطلاعاتی همواره در معرض تحول و دگرگونی بوده و تلاش برای بهره‌مندی از آخرین یافته‌ها و اطلاعات روز دنیا اولویت اصلی بشر در این دوره به شمار می‌رود که خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیشتاز این عرصه هستند.

وی در این پیام با بیان این که خبرنگاران طلایه داران عرصه آگاهی و بینش و چشم بینا و زبان گویای مردم جامعه خویشند، تصریح کرده‌است: خبرنگاران تجسم عینی شهامت، مسئولیت‌پذیری و تعهد بوده و همچون وجدان بیدار جامعه، تصویرگر زمان خویشند و نوشته‌هایشان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که زبانشان قاصر است و فریادشان بی‌صدا.

نجفی ادامه داده است: 17 مرداد ماه که به نام و یاد شهید محمود صارمی خبرنگار مجاهد و مخلص مزین و به‌عنوان روز خبرنگار در تقویم ایران اسلامی ثبت شده، فرصت مغتنمی است تا تلاش ها و مجاهدت های خبرنگاران آگاه را ارج نهیم.

شهردار تبریز در پایان با تبریک روز خبرنگار از همفکری و همکاری صمیمانه و بی‌ادعای خبرنگاران که همواره با انتقادهای سازنده خود مدیریت شهری را در اجرای هر چه بهتر طرح ها و پروژه های شهری و عمران و آبادانی شهر تبریز یاری می‌رسانند، قدردانی کرده است.

کد خبر 2344705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha