۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۲۸

ویسی با اشاره به دیدار با استقلال؛

یک اشتباه کوچک باعث اتفاقات بزرگ بدی می‌شود/ تیمم 6 سال جوان‌تر شده

یک اشتباه کوچک باعث اتفاقات بزرگ بدی می‌شود/ تیمم 6 سال جوان‌تر شده

سرمربی تیم استقلال صنعتی خوزستان در آستانه دیدار تیمش برابر استقلال تهران گفت: می خواهیم دست پر به اهواز باز گردیم پس نباید مرتکب اشتباهی شویم ضمن اینکه یک اشتباه کوچک در این بازی باعث اتفاقات بد بزرگی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری دیدار تیم های استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان در هفته دوم فصل جدید مسابقات لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد. در آغاز این نشست خبری، عبدالله ویسی با بیان اینکه دیدار تیمش برابر استقلال تهران شبیه به هم است، گفت: این بازی البته حکم مرگ و زندگی ندارد. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که شرایط خوبی دارد پس نباید هرگز طی آن مرتکب اشتباه شویم چون می خواهیم دست پر به اهواز برگردیم.

وی با اشاره به جوانگرایی ایجاد شده در ترکیب تیم استقلال صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: امسال بازیکنان جوانتری را به ترکیب تیم تزریق کرده ایم. سال گذشته میانگین سنی تیم 28.5 سال بود اما امسال آن را به 22.5 سال کاهش داده ایم. سال گذشته قول دادم که تیمم در لیگ برتر بماند و همین اتفاق هم افتاد. امسال هم قول می دهم یکی از رده های بالای جدول را در اختیار بگیریم و برای کسب آن تلاش خواهیم داشت.

سرمربی تیم استقلال صنعتی خوزستان با بیان اینکه بازیکنان جوانی که جذب تیم شده اند از انگیزه بالایی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: البته در راستای نتیجه گیری تیم باید ببینیم که دیدگاه مدیران تیم چیست. بعضی از مدیران تیم شان را برای لیگ قهرمانان می بندد اما تیم استقلال صنعتی خوزستان فقط برای لیگ برتر بسته شده است.

ویسی با اشاره به اینکه ابراهیم صالحی و حسن معاوی، دو بازیکن تیمش به دلیل کارت پایان خدمت از انجام بازی برای استقلال صنعتی خوزستان محروم هستند، گفت: سایر بازیکنان تیمم آماده هستند تا مقابل استقلال بازی خوبی را نمایش دهند.

وی با اشاره به اینکه برخی تیم ها مانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان تماشاگران زیادی دارند، یادآورشد: به طور حتم فردا هم هواداران استقلال برای تشویق این تیم به ورزشگاه می آیند. یک اشتباه کوچک در این بازی باعث می شود اتفاقات بزرگ بدی رقم بخورد.

سرمربی تیم استقلال صنعتی خوزستان در مورد برخورد با بازیکنانی که کارت پایان خدمت جعلی داشته اند، گفت: امروز یک نفر  با رادیو ورزش تماس گرفته بود و می گفت باید باید 10 سال از این بازیکنان بیگاری کشید. مگر این بازیکنان خلاف کرده اند یا آدم کشته اند. اصلا مقصر بازیکنان نیستند. باشگاه ها مقصر هستند که اجازه چنین کاری را می دهند. اصلا اگر خلافی صورت گرفته پس چطور این بازیکنان پاسپورت گرفته اند؟

عبدالله ویسی در پایان گفت: من هم دوست دارم پسرم به سربازی نرود و حتی حاضر 20 میلیون بدهم تا معاف شود. ضمن اینکه مخالفم با اینکه فقط تیم هایی مانند ملوان و تراکتورسازی می توانند بازیکن سرباز به خدمت بگیرند و ما نمی توانیم.

به گزارش مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان از هفته دوم فصل چهاردهم لیگ برتر ساعت 19:30 روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2345213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha