۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۵۸

قلعه‌نویی در نشست خبری:

کمیته انضباطی چندبار مرا جریمه کرده پس قوی است/ اطرافیانم حق دخالت ندارند

کمیته انضباطی چندبار مرا جریمه کرده پس قوی است/ اطرافیانم حق دخالت ندارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اطمینان از اینکه بازیکنان استقلال صنعتی خوزستان بازی جوانمردانه‌ای را برابر تیمش نمایش خواهند داد، در مورد شکایت از جواد نکونام گفت: می‌دانم که کمیته انضباطی بسیاری قوی کار می‌کند چون حداقل خود من را چندبار جریمه کرده اما طی صحبت با وکلایم قرار شد این موضوع را در دادسرا پیگیری کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی امروز پنجشنبه در نشست خبری دیدار تیم های استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان با تبریک فرار رسیدن روز خبرنگار مهر گفت: دیدارهای لیگ برتر همیشه سختی های خود  را دارد. تیم ما هم که هنوز خیلی هماهنگ نشده و همین مسئله سختی های لیگ را برای مان بیشتر می کند. اما باید بگویم از اینکه دیدار هفته گذشته را با پیروزی به پایان رساندیم و در آغاز راه امتیاز خوبی کسب کردیم، خوشحالم. 

وی در این رابطه ادامه داد: بازیکنانم در مصاف با راه آهن خیلی خوب کار کردند. استقلال طی چند سال گذشته به این اندازه خوب بازی نکرده بود. اصلا طی دو سه سال گذشته دیداری به خوبی دیدار تیمم برابر راه آهن ندیده بودم. دو تیم راه آهن و استقلال در هفته اول لیگ برتر با برنامه وارد زمین شدند. انصافا بازیکنان راه آهن هم خیلی خوب کار کردند و حتی وقتی عقب افتاده بودند دست به وقت کشی نزدند و بازی خوب شان را ادامه دادند.

سرمربی استقلال با اطمینان از اینکه بازیکنان استقلال صنعتی خوزستان هم جوانمردانه بازی خواهند کرد، ادامه داد: با شناختی که از سرمربی استقلال صنعتی دارم، مطمئنم که بازیکنان این تیم هم هرگز دست به وقت کشی و اینگونه کارها نمی زنند.

قلعه نویی در مورد شکایت از جواد نکونام و اینکه آیا بهتر نبود این قضیه از طریق کمیته انضباطی پیگیری شود، گفت: اتفاقا من اعتقاد من این است که کمیته انضباطی بسیار قوی کار می کند چون حداقل خود من را چندبار جریمه کرده و بزرگانی مانند شاه حسینی، شریفی و در حال آقای حسن زاده بسیار زحمت کشیدند. اما من با وکلای خودم صحبت کردم و این قضیه را در دادسرا پیگیری کردم. تا پایان هم پیگیر نتیجه خواهم بود.

"اگر در باشگاه استقلال هم اتفاقی رخ دهد، شما با آن برخورد خواهید کرد"؟، وی در پاسخ به این پرسش گفت:  تا آنجا که به من مربوط می شود در این موضوع دخالت خواهم کرد و در خصوص شخصی که در مورد آن صحبت می کنید اصلا ایشان راننده من نبوده است. اطمینان داشته باشید هیچ وقت اجازه نمی دهم اطرافیانم تخلف کنند و به طور حتم خودم هم با آنها برخورد می کنم.

وی در مورد تفاوت بحث فساد با تخلف در فوتبال تصریح کرد: بحث تخلف جنبه اداری دارد اما در فساد مسائل گسترده تر و بیشتری دخیل است مانند پول گرفتن و ... .

سرمربی تیم استقلال در مورد اینکه گفته می شود نیمکت این تیم شلوغ است، گفت: خدا را شکر که الان در سازمان لیگ هستیم و ما طبق استاندارد سازمان لیگ کار کرده ایم و تعداد اعضای کادر فنی را انتخاب کرده ایم. ما الان در کادر فنی 10 نفر هستیم.

قلعه نویی در مورد محرومان و مصدومان تیم استقلال برای دیدار روز جمعه نیز گفت: فعلا که زود است محروم داشته باشیم چون تازه هفته دوم مسابقات هستیم. اما دو سه بازیکن مصدوم داریم که به این بازی نخواهند رسید.

وی در مورد مربی بدنساز استقلال و اینکه حاج قاسم امسال هم در کادر فنی خواهد بود، خاطرنشان کرد: حاج قاسم یکی از بهترین مربیان بدنساز ایران است. دکترای بدنسازی اش را از اوکراین گرفته و در عین حال جوان است. متاسفانه طی دو سال گذشته که با استقلال کار می کرد از کم بودن مبلغ قراردادش ناراضی بود. سال گذشته و در پایان فصل به من گفت یک ریال هم نگرفته ام و من از این بابت ناراحت شدم. البته با مذاکره با افشارزاده توانستم 40 میلیون به او بدهم اما هنوز هم طلبکار است. البته 10 درصد از او ناراحتم که چرا به یکباره تمرین را رها کرد  و به من گفت با این مبلغ قرارداد نمی توانم کار کنم.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: من هم با اخلاقی که دارم و همه مرا می شناسند، دیگر پیگیر قضیه نشدم. فقط اینکه برای او آرزوی موفقیت می کنم.

قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که آیا جانشینی برای وی انتخاب شده یا نه، گفت: به دنبال یک مربی بدنساز خارجی هستیم که فوتبالی باشد و بتواند برای ما مثمر ثمر کار کند.

این مربی در مورد اینکه آیا استقلال در فصل نقل و انتقالات سقف قراردادها را رعایت کرد، گفت: ما شنبه یکشنبه جلسه ای داریم و با توجه به اینکه مقداری از سقف قرارداد بالا زده ایم، می خواهیم ایثار کنیم و سقف قراردادمان را به همان استاندارد تعیین شده برسانیم.

وی در ادامه به یک خاطره اشاره کرد و گفت: سالی که به سپاهان رفتم در نیم فصل آقای ساکت از من خواست که قراردادم را با سپاهان تمدید کنم اما من قبول نکردم و از آنها خواستم تا پایان فصل تحمل کنند. در پایان فصل که سپاهان قهرمان شد، فردای قهرمانی با آقای ساکت جلسه داشتم و به او گفتم که می مانم. همان زمان سردار آجرلو هم برای هدایت استیل آذین با من صحبت کرد و مبلغی که پراخت می شد 800 میلیون بالاتر از رقم پیشنهادی سپاهان بود. من حتی به منزل آجرلو رفتم اما در نهایت قبول نکردم و گفتم چون حرف زده ام باید سر حرف خود بمانم. امیدوارم همین برنامه 90 این خاطره مرا نشان دهد و حتی دوست دارم آقای آجرلو و ساکت را روی خط بیاورد تا مردم بفهمند که به دنبال پول نبوده ام. باید بگویم آقای آجرلو با من تماس گرفت و به من گفت بالاخره یک مرد پیدا شد که روی حرف خود باقی ماند.

به گزارش مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان از هفته دوم فصل چهاردهم لیگ برتر ساعت 19:30 روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2345221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha