۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷

در گفتگو با مهر/

نظر بازیکنان فولاد در خصوص برتری در برابر پرسپولیس/حريف تسليم تدابير ماشد

نظر بازیکنان فولاد در خصوص برتری در برابر پرسپولیس/حريف تسليم تدابير ماشد

اهواز - خبرگزاری مهر: بازیکنان فولاد خوزستان دلایل برتری در برابر پرسپولیس تهران را تدابیر ویژه این تیم برای مقابله با حریف عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سري رقابت هاي هفته دوم ليگ برتر باشگاه هاي كشور عصر روز پنج شنبه دو تيم فولاد خوزستان و پرسپوليس تهران در ورزشگاه الغدير اهواز به مصاف هم رفتند كه در نهايت اين بازي با برتري دو بر صفر فولاد خوزستان پايان رسيد.

پرسپولیس اسیر تدابیر فولاد

مهاجم تيم فولاد خوزستان در خصوص این بازی به خبرنگار مهر گفت: تيم ما در اين بازي با شايستگي پيروز شد و حريف اسير تدابير تاکتيکي ما شد.

اسماعيل شريفات گفت تيم ما اگرچه در اين بازي چند بازيکن خود را در اختيار نداشت ولي جا دارد از بازيکنان تيم خود تشکر ويژه اي داشته باشم زيرا با تمام توان خود برابر حريف خود ايستادگي کردند.

وي افزود: بازيکنان جوان ما در اين بازي سنگ تمام گذاشتند و فشار فراوانی به حريف وارد کردند.

مهاجم تيم فولاد خوزستان گفت: با تمام احترامي که براي حريف قائلم بايد بگويم که پرسپوليس در اين بازي در حد و اندازه هاي خود نبود.

شریفات بيان کرد: در فوتبال ممکن است هر اتفاقي رخ دهد ولي به نظر من اين پتانسيل را داريم که جزو چهار تيم اول باشيم.

مزد زحمات خود را گرفتيم

دیگر بازيکن تيم فولاد خوزستان نیز در خصوص پیروزی در برابر پرسپولیس تهران گفت: تيم ما برتر از حريف بود و مزد زحمات خود را با اين پيروزي گرفت.

ساسان انصاري پس از بازي تيمش برابر پرسپوليس اظهار کرد: تيم ما در اين بازي برتر از حريف بود و با اين پيروزي مزد زحمات خود را گرفت.

وي افزود: بدون شک تيم ما رفته رفته از اين بهتر خواه شد و هيچ تيمي نمي تواند به راحتي از ما امتياز بگيرد.

انصاری بيان کرد: تيم ما اگرچه چند بازيکن خود را در اين بازي دراختيار نداشت ولي بازي قابل قبولي ارائه داد و به حريف اجازه خودنمايي نداد.

حريف تسليم تدابير ما شد

زننده یکی از گل های فولاد خوزستان در این بازی نیز گفت: تيم ما در اين بازي توپ و ميدان را در اختيار داشت و حريف تسليم تاکتيک هاي ما شد.

سروش رفيعي پس از بازي تيمش برابر پرسپوليس اظهار کرد: تيم ما در اين بازي با شناخت خوبي نسبت به حريف به ميدان آمد و توانستيم با تکيه بر اين شناخت نتيجه مطلوبي کسب کنيم.

وي افزود:  تيم ما با بازي که ارائه داد شايسته کسب اين نتيجه بود.

بازيکن تيم فولاد خوزستان بيان کرد: تيم ما در اين بازي توپ و ميدان را در اختيار داشت و حريف تسليم تاکتيک هاي ما شد

حريف برابر ما حرفي براي گفتن نداشت

مهاجم مصدوم و غایب تيم فولاد خوزستان نیز در خصوص این بازی گفت: تيم حريف برابر ما حرفي براي گفتن نداشت زيرا بازيکنان ما از جان و دل مايه گذاشتند.

آرش افشين در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تيم ما در اين بازي خوب کار کرد و مزد زحمات خود را گرفت.

وي افزود: تيم پرسپوليس با تمام ستارگان خود برابر ما حرفي براي گفتن نداشت و بازيکنان جوان ما از جان و دل مايه گذاشتند.

مهاجم تيم فولاد خوزستان ادامه داد: تيم ما روز به روز بهتر خواهد شد و مي توانيم اين روند را تا پايان حفظ کنيم.

وي بيان کرد: اگرچه در بازي نيستم ولي ساير بازيکنان تيم با تمام وجود بازي مي کنند و جاي خالي من و بختيار را به خوبي پر کرده اند.

کیفیت پائین چمن ورزشگاه

یکی از مواردی که تعجب همگان را در این بازی برانگیخت چمن بی کیفیت و نامناسب ورزشگاه الغدیر بود که در برخی نقاط زمین اصولا چمنی وجد نداشت و تلی از خاک ایجاد شده است این در حالی است که ورزشگاه الغدیر در نیم فصل دوم فصل قبل لیگ برتر به صورت رسمی مورد بهره برداری تیم های خوزستانی قرار گرفت که در ان زمان کیفیت مناسبی داشت.

در دقيقه 85 بازي و در حالي كه بازي با شكست دو بر صفر پرسپوليس در جريان بود، پيام صادقيان با خطايي عليه يكي از بازيكنان فولاد به صورت مستقيم با كارت قرمز داور مواجه شد كه اين امر باعث اعتراض بازيكنان پرسپوليس شد و بازي براي چند دقيقه متوقف شد. صادقیان هم در این صحنه ضربه ای را به داور مسابقه زد. هواداران پرسپوليس نيز در اين زمان به شدت عليه داور شعار دادند. در اين اعتراضات محسن بنگر مدافع تيم فوتبال پرسپوليس نيز كارت زرد دريافت كرد.

بعد از فروکش کردن درگیری و اعتراضات پیام صادقیان هنگام ورود به رختکن تمیش اقدام به شکستن شیشه کرد.

کد خبر 2345422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha