۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۴۳

حواشی دیدار ذوب‌آهن و تراکتورسازی؛

صحبت‌ مدیرعامل ذوب‌آهن با یک سپاهانی و اعتراض به پنالتی

صحبت‌ مدیرعامل ذوب‌آهن با یک سپاهانی و اعتراض به پنالتی

اصفهان – خبرگزاری مهر: سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در بین دو نیمه بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز با محمدرضا خلعتبری برای دقایقی گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* اسماعیل فرهادی، مهاجم ذوب‌آهن که در نیمه دوم بازی با اسماعیلی‌فر، دیگر بازیکن این تیم تعویض شد، بعد از تعویض خود با با او دست نداد.

* یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در نیمه دوم و با اختلاف اندکی مرتضی تبریزی و فرهادی را از بازی بیرون کشید تا نشان دهد از عملکرد خط هجومی تیمش راضی نیست.

* داور چهارم در ابتدای نیمه دوم بازی به مجتبی حسینی، مربی تیم ذوب‌آهن به دلیل اعتراضات وی تذکر داد.

* رسول خطیبی، سرمربی تیم تراکتورسازی که به دلیل نداشتن کارت سرمربیگری نمی‌تواند در نشست‌های خبری شرکت کند، با استرس بازی را دنبال می‌کرد.

* هواداران تراکتورسازی در دقایق پایانی مسابقه سر و صدای بسیاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به راه انداخته بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

* مصطفی شجاعی، مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان که در بازی گذشته تیم اصفهانی مرتکب خطای پنالتی شده بود، امروز در ترکیب اصلی تیم قرار نگرفته بود و در دقایق پایانی به میدان آمد.

* سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در بین دو نیمه با خلعتبری، مهاجم سپاهان که به ورزشگاه فولادشهر آمده بود، دقایقی صحبت کرد.

* خلعتبری در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر اصفهان هنگام واکنش‌های محمدباقر صادقی که روی حملات تراکتورسازی‌ها داشت، به تشویق دروازه‌بان ذوب‌آهن می‌پرداخت.

* در دقایق پایانی بازی به دلیل وقت تلف کردن‌های تراکتورسازی اعتراضاتی از سوی تماشاگران ذوب‌آهن به گوش می‌رسید.

* در دقیقه 85 مسابقه و زمانی که گردانی بازیکن تراکتورسازی روی بازیکن ذوب‌آهن خطا انجام داده بودند، ذوبی‌ها معترض بودند که این خطا پنالتی بوده و از سوی داور مسابقه گرفته نشده است.

این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2345762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha