۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۵۳

مهدی رجب‌زاده:

پرسپولیس برابر ذوب آهن برد می‌خواهد/ یحیی بین بازیکنان فرق نمی‌گذارد

پرسپولیس برابر ذوب آهن برد می‌خواهد/ یحیی بین بازیکنان فرق نمی‌گذارد

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم فوتبال پرسپولیس در بازی هفته آینده مقابل ذوب‌آهن به دنبال کسب نتیجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجب‌زاده شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خدا را شکر مانند بازی‌های قبل خوب ظاهر شدیم اما اگرچه در بازی نخست نتیجه نگرفتیم اما امروز تیم ما بهتر بود، هرچند که باید در خانه امتیاز بگیریم و باز هم می‌رویم بازی بعد بهتر باشیم.

وی افزود: بازیکنان ما موقعیت‌های بسایری داشتند و بازیکنان تراکتور هم خوب بازی کردند و دنبال گرفتن امتیاز بودند سعی خودمان را کردیم و امیدوارم سال بعد بهتر نتیجه بگیریم.

مهاجم ذوب‌آهن با اشاره به مصدومیتش بیان داشت: مصدومیت من امروز مشکلی برای من به وجود نیاورده و تازه خوب شدم و امیدوار هستیم که در بازی بعد نیز خوب ظاهر شوم.

وی پیرامون دیدار هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس تهران ادامه داد: بازی مقابل پرسپولیس سخت است و در تهران نیاز به گل داریم؛ پرسپولیس در اهواز باخته و می‌آید که در این مسابقه هرطور شده امتیاز بگیرد و امتیاز بگیرد و امیدوارم که ما پیروز این مسابقه باشیم.

رجب‌زاده پیرامون ارتباطش با یحیی گل‌محمدی گفت: من و یحیی از قدیم با هم دوستی داشتیم و با هم هم بازی بودیم اما او اکنون مربی بوده و در خدمت او هستم و ارتباط گل‌محمدی با همه خوب بوده و خیلی راحت است و بین بازیکنان فرقی نمی‌گذارد.

کد خبر 2345780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha