۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۴۰

حسین خطیبی:

تساوی ذوب‌آهن و تراکتورسازی عادلانه بود/ روی ادینیو حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم

تساوی ذوب‌آهن و تراکتورسازی عادلانه بود/ روی ادینیو حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اگرچه ما در این مسابقه برای کسب نتیجه به میدان آمده بودیم اما تساوی ذوب‌آهن و تراکتورسازی عادلانه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خطیبی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما امروز در نیمه نخست کیفیت خوبی نداشتیم و ناهماهنگ بودیم و متاسفانه بازیکنان به نکاتی که به آنها گفته بودم، توجهی نکردند اما در نیمه دوم روش بازی تغییر پیدا کرد و مالکیت توپ دست ما بود و موقعیت‌های تیم ما بهتر بود.

وی در ادامه افزود: تیم ما در نیمه نخست نتوانستیم فشار بیاوریم اما خوشبختانه در نیمه دوم فشار آورده و با تغییرات تاکتیکی توانستیم شرایط بهتری را رقم بزنیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: البته تیم ذوب‌آهن خوب بازی کرد و هر دو تیم برای نتیجه گرفتن آمده بودیم؛ در نیمه نخست افتضاح بودیم و اشتباهات بسیاری داشتیم اما در نیمه دوم بچه‌ها به خودشان آمدند و به نظرم نتیجه عادلانه بود.

خطیبی ادامه داد: تیم ما رفته به رفته در حال پیشرفت است و بازیکنان تعویضی در نیمه دوم توانستند هماهنگ شوند اما نتوانستیم پیروز شویم زیرا ما روی توپ‌های بلند حساب کرده بودیم اما از آنها نتوانستیم استفاده کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چرا ادینیو در این بازی نیمکت‌نشین بود، گفت: ادینهو دیر به تیم اضافه شده و بدنسازی او هنوز کامل نشده و از نظر فنی شور بالایی دارد اما چون بازیکن بزرگی است از هفته پنجم به فرم ایده‌آل رسیده و از نظر بدنی به فرم می‌رسد؛ روی او حساب ویژه‌ای باز گرده‌ایم و می‌تواند برای ما گل بزند.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره نقاط ضعف خط حمله این تیم اضافه کرد: دفاع ذوب‌آهن خوب کار کرد و مدافعان خوبی داشت و دو تیم نفرات خوبی داشتند و باز هم قبول دارم که خط حمله ما ضعف دارد و باید روی آن کار کنیم و از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم.

کد خبر 2345772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha