۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۱۳

خطیبی پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن:

خوشحالم با امتیاز به تبریز بازگشتیم/ ذوب‌آهن مصر بود بازی را ببرد

خوشحالم با امتیاز به تبریز بازگشتیم/ ذوب‌آهن مصر بود بازی را ببرد

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اگرچه برای کسب پیروزی در دیدار با ذوب‌آهن به میدان آمده بودیم اما خوشحال هستم توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌ای گروهی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: باید بگویم در نیمه نخست چندان بازی با کیفیتی را از دو تیم شاهد نبودیم و عملکرد تیم‌ها تماشاگرپسند و مورد علاقه‌مان نبود اما نیمه دوم با تغییر نفرات و جابجایی، تیم ما برتر بود.

وی در ادامه افزود: ما در نیمه دوم مسابقه می‌توانستیم به گل برسیم و موقعیت داشتیم اما از این موقعیت‌‌های خود به خوبی استفاده نکردیم و نتوانستیم بهتر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: به هر حال ذوب‌آهن بازی قبل را باخته بود و در نیمه دوم اصرار داشت که سه امتیاز را کسب کند اما بچه‌های ما در نیمه دوم فوق‌العاده بودند و نسبت به نیمه نخست بهتر بازی کردند.

وی ادامه داد: به هر حال درست است که ما برای سه امتیاز بودیم اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم یک امتیاز از این مسابقه کسب کرده و با امتیاز به تبریز بازگردیم.

خطیبی درباره نداشتن کارت مربیگری A آسیا نیز گفت: قرار بود پس از آغاز مسابقات لیگ برتر یک دوره کلاس برگزار شود اما این اتفاق صورت نگرفت و قرار است 6 هفته دیگر کلاس برگزار شود و من در این کلاس‌ها شرکت کرده و پس از آن گواهینامه مربیگری A را دریافت می‌کنم و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

 

کد خبر 2345764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha