۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۵۰

قاسم حدادی‌فر:

بازی پرسپولیس مانند تمام بازی‌ها است/ 5 امتیاز را مفت از دست دادیم

بازی پرسپولیس مانند تمام بازی‌ها است/ 5 امتیاز را مفت از دست دادیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی هفته آینده تیم ما مقابل پرسپولیس هم مثل بقیه بازی‌ها است اما با توجه به بازی در آزادی، این مسابقه شرایط خاص خود را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم حدادی‌فر شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: فکر نکنم بازی خوبی را شاهد بودیم و یک بازی ترسو بازی کردیم و نتوانستیم نتیجه خوبی بدست آوریم و امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر ظاهر شویم و سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: ما در دو بازی این فصل می‌توانستیم ببریم اما کمی بدشانسی آوردیم اما اگر تمرکز داشتیم اکنون تونستیه بودیم6 امتیاز را بگیریم و اگر این بازی‌ها را برده بودیم، اکنون 6 امتیازی بودیم اما باید در بازی بعد آن را جبران کنیم.

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: ما 5 امتیاز را مفت از دست دادیم و اکنون فقط یک امتیاز داریم اما در بازی بعدی حتماً باید پیروز شویم.

وی با اشاره به بازی آینده‌ تیمش مقابل پرسپولیس تهران افزود: بازی پرسپولیس هم یک بازی مثل بقیه است و سه امتیاز دارد اما بازی کردن در آزادی شرایط خاص خودش را دارد.

حدادی‌فر در پایان گفت: می‌رویم که در یک هفته باقی مانده خوب تمرین کنیم که عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم و پیروز این مسابقه شویم.

کد خبر 2345778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha