۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۸

شجاعی در گفتگو با مهر:

بازیکن تراکتورسازی مرا درون محوطه جریمه سرنگون کرد

بازیکن تراکتورسازی مرا درون محوطه جریمه سرنگون کرد

اصفهان - خبرگزاری مهر: مهاجم تیم ذوب‌آهن گفت: به اعتقاد من بازیکن تراکتور درون محوطه جریمه مرا سرنگون کرد اما من بیرون از محوطه افتادم به همین سبب داور پنالتی نگرفت.

مصطفي شجاعي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تساوی ذوب‌آهن برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: تیم ما مثل مصاف گذشته خوب بازی کرد اما نتیجه مطلوب را بدست نیاورد.

وی بیان داشت: متأسفانه با وجود این‌که ما موقعیت‌های مناسبی برای باز کردن دروازه حریف داشتیم اما نتوانستیم از آن‌ها درست استفاده کنیم و این مصاف با تساوی به اتمام رسید.

مهاجم تیم ذوب‌آهن با بیان‌‌ این‌که یکی از عوامل نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن در این مصاف داوری بود، تصریح کرد: متأسفانه در صحنه‌ای که مشکوک به پنالتی بود من با بی‌احتیاطی بازیکن تراکتور سرنگون شدم و نتوانستم به فعالیت خودم ادامه دهم اما داور پنالتی نگرفت؛ به اعتقاد من بازیکن تراکتور درون محوطه جریمه مرا سرنگون کرد اما من بیرون از محوطه افتادم به همین سبب داور پنالتی نگرفت.

‌وی افزود: ما باید با فراموش کردن این مسابقه به فکر جدال با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باشیم؛ ما مصاف سختی را پیش‌رو داریم و باید با برنامه‌ریزی و پشتکار برای شکست پرسپولیس به تهران برویم تا بتوانیم دل این هواداران را شاد کنیم.

کد خبر 2345963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha