۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵

آذري در گفتگو با مهر:

باشگاه ذوب‌آهن حامي محيط زيست است/ خوشحالیم "گاندو" نماد باشگاه‌مان شد

باشگاه ذوب‌آهن حامي محيط زيست است/ خوشحالیم "گاندو" نماد باشگاه‌مان شد

اصفهان – خبرگزاري مهر: مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: باشگاه ذوب‌آهن با انتخاب گاندو به عنوان نماد خود، علاقه ويژه خود به محيط زيست ايران را نشان داد.

سعيد آذري در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخاب نماد گاندو به عنوان نماد باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: قرار بود که اين نماد نزديک به چهار سال پيش رونمايي شود اما به دليل تغييرات مديريتي اين اتفاق صورت نگرفت.

وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن احساس مي‌کند که رسالتي درباره محيط زيست کشور بر دوش دارد و به همين دليل نماد گاندو که يک تمساح پوزه‌کوتاه ايراني به شمار مي‌رود، به عنوان نماد باشگاه انتخاب شد.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اهميت توجه به نمادهاي محيط زيستي تصريح کرد: اين باشگاه پس از آن با دستور سعدمحمدي، مديرعامل شرکت خود تلاش کرد که اين نماد را معرفي کند و خوشحال هستم که اين اتفاق صورت گرفت.

وي افزود: باشگاه‌هاي مختلف دنيا نمادهاي خاصي دارند و ذوب‌آهن با رويکرد حمايت از محيط زيست، اين تمساح را که در حال انقراض بوده، به عنوان نماد خود انتخاب مي‌کند تا مانع از انقراض آن شويم.

آذري بيان داشت: ما تلاش کرديم در سال‌هاي آينده اين تمساح را حفظ کنيم و خوشحال هستم که اين نماد به عنوان نماد باشگاه انتخاب شد.

 

کد خبر 2345997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha