۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۳۳

تبریزی در گفتگو با مهر:

مقابل پرسپولیس برای برد می‌جنگیم/ دنبال جایگاه واقعی ذوب‌آهن هستیم

مقابل پرسپولیس برای برد می‌جنگیم/ دنبال جایگاه واقعی ذوب‌آهن هستیم

اصفهان - خبرگزاری مهر: مهاجم ذوب‌آهن اصفهان گفت: در بازی مقابل پرسپولیس برای سه امتیاز به میدان می‌رویم چراکه به این سه امتیاز نیاز داریم.

مرتضی تبریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در اصفهان، درباره شرایط ذوب‌آهن در دو هفته گذشته لیگ چهاردهم، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در دو هفته گذشته زیر نظر مربی تیم تمرینات خوبی را انجام دادیم و در بازی اول فوق العاده ظاهر شدیم ولی بدشانس بودیم و در بازی دوم مقابل تراکتورسازی من و دیگر بازیکنان بازی چندان خوبی را به نمایش نگذاشتیم و نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم.

وی درباره بازی هفته سوم ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی نیز در اختیار دارد ولی ما هم تمرینات خوبی زیر نظر گل محمدی داشتیم و با توجه به آنالیزهای انجام شده با آمادگی و روحیه بالا به این دیدار می‌رویم. در این دیدار برای برد به میدان خواهیم رفت و به دنبال سه امتیاز این دیدار هستیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره جایگاه احتمالی ذوب‌آهن در این فصل بیان داشت: ذوب آهن دو فصل بد را پشت سر گذاشته و با توجه به آمدن گل‌محمدی و بازیکنان جدید در پست‌های مختلف این فصل برای ما خیلی مهم است و برای سهمیه می‌جنگیم. همچنین دوست داریم ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی خود برگردانیم و هواداران این تیم را خشنود کنیم.

وی درباره قانون جوانگرایی در فوتبال یادآور شد: شخص بنده نیز از دوران جوانی فوتبال را به صورت حرفه‌ای آغاز کردم و برای یک بازیکن جوان مهمترین مسئله اعتماد و بازی دادن است تا بتواند خود را ثابت کند و استعداد های خود را بروز دهد.

تبریزی در پایان گفت: به نظر من اجرای این قانون بسیار خوب است ولی زمانی که فرصت به جوانان داده شود و به آنها اعتماد کنند، شرایط بهتر می‌شود.

به گزارش مهر، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان روز جمعه در چارچوب رقابت‌های هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود.

کد خبر 2349085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha