۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰:۰۶

نظمی در گفتگو با مهر:

تراکتورسازی یک بازیکن دیگر جذب می‌کند/ تیم‌های نظامی بانی خیر هستند!

تراکتورسازی یک بازیکن دیگر جذب می‌کند/ تیم‌های نظامی بانی خیر هستند!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تیم‌های نظامی باعث و بانی خیر در فوتبال هستند، گفت: دنبال جذب بختیار رحمانی کاپیتان فولاد بودیم که جذب این بازیکن به خاطر مصدومیت منتفی شد ولی یک بازیکن - سرباز دیگر حذب خواهیم کرد.

جمشید نظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتقاد مسئولان باشگاه فولاد از تیم‌های نظامی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: سربازی در قانون جمهوری اسلامی ایران برای تمام آقایان یک وظیفه است و به ما مرتبط نمی‌شود. تیم‌های نظامی از قبل هم وجود داشته‌اند. بازیکنان فوتبال اگر دو سال در تیم‌های نظامی و در لیگ بازی کنند بهتر از این است که بروند و در پادگان خدمت کنند چون در اینصورت فوتبالشان می‌میرد.

وی افزود: تیم‌های نظامی از نظر من باعث و بانی خیر در فوتبال هستند! این برای خود بازیکنان هم بهتر است چون می‌توانند خودشان را در لیگ برتر زنده نگه دارند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به تساوی این تیم برابر ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر یادآور شد: بازی خوبی انجام دادیم و به نظرم کس یک امتیاز هم برابر تیم ذوب آهن کمتر از سه امتیاز نیست. ان شاءالله در بازی برگشت این نتیجه را جبران می‌کنیم.

نظمی در خصوص دوندگی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: میانگین سنی تیم ما نسبت به فصل گذشته 5 سال کمتر شده است. جوان شدن تیم تراکتورسازی خودش یکی از دلایل اصلی دوندگی بالای بازیکنان تیم ماست.

وی همچنین درباره جذب بازیکنانی که کارت‌های خدمت آنها مشکل دار بوده است، گفت: ما یک سهمیه دیگر خالی داریم. قرار بود بختیار رحمانی کاپیتان فولاد را بگیریم که جذب این بازیکن به خاطر مصدومیت، منتفی شد. یک بازیکن دیگر می‌توانیم به مجموعه تیم اضافه کنیم که احتمالا از همان فهرست 21 نفره‌ای که سازمان لیگ اعلام کرد، یک نفر را جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پایان در خصوص مشکل رسول خطیبی سرمربی این تیم برای حضور در نشست‌های خبری مسابقات، گفت: خطیبی به عنوان سرمربی کارت ندارد بلکه کارت او به عنوان مربی صادر شده. او در کلاس‌های مربیگری در جه A آسیا ثبت نام کرده و بلافاصله بعد از شروع و حضور در کلاس‌ها می‌تواند کارت سرمربیگری‌اش را بگیرد. با این حساب، از نظر کارت، فعلا در تیم سرمربی نداریم.

کد خبر 2346313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha