۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۰۵

علی دوستی‌مهر:

بازیکنانم نیازمند کسب تجربه هستند/ ایران به مصاف مکزیک می‌رود

بازیکنانم نیازمند کسب تجربه هستند/ ایران به مصاف مکزیک می‌رود

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران قصد دارد تا با برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری، از لحاظ کسب تجربه و شرایط فیزیکی بازیکنانش را برای حضور در رقابتهای آسیایی میانمار آماده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دوستی‌مهر در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال جوانان ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این مرحله از اردو با تیم‌های راه‌آهن، سایپا و نیروی زمینی بازی کرده‌ایم که خوشبختانه بازیکنان به آمادگی خوبی رسیده و از لحاظ فنی نیز روز به روز بهتر می‌شوند.

وی افزود: با هدف برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری، قصد داریم تا چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ فیزیکی ملی‌پوشان را در شرایط ایده‌آلی نگاه داریم چرا که حریفان‌مان در رقابتهای آسیایی میانمار از فیزیک خوبی برخوردار هستند. بر همین اساس با تیم‌های بزرگسالان مرتبا باید بازی برگزار کنیم تا ملی پوشان از لحاظ جسمانی به بهترین شرایط برسند. ضمن اینکه تجربه بازی مقابل بهترین فوتبالیست‌ها را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در ادامه تاکید کرد: در این اردو متاسفانه برخی از بازیکنان خود را به دلیل اینکه برای باشگاه‌های خود به میدان می‌روند و در تمرینات باشگاهی‌شان حضور دارند، در اختیار نداشتیم که این امر روند تمرینی ما را تا حدودی با مشکل مواجه کرد اما همه تلاش خود را به کار می‌بندیم، ملی‌پوشان را در شرایط خوبی حفظ کنیم تا با شروع مسابقات، بهترین عملکرد را کسب کنیم.

وی در خصوص دیدارهای بین المللی این تیم اظهار کرد: فعلا اقدامات حضور در آلمان در حال انجام است که امیدوارم با رفع مشکلات بتوانیم به این کشور سفر کرده و تمرینات و دیدارهای خوبی را پشت سر بگذاریم. سپس به چین سفر می‌کنیم و علاوه بر انجام اردوی تدارکاتی دو دیدار با مکزیک و تیم جوانان چین برگزار خواهیم کرد.

دوستی‌مهر که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، در پایان گفت: پس از آن به تهران بازگشته و پس از استراحتی کوتاه، در اواخر شهریورماه به کیش سفر کرده و دو دیدار دوستانه با قطر برگزار می‌کنیم. ما نیاز داریم تا با برگزاری دیدارهای داخلی و خارجی، مشکلات فنی بازیکنان را رفع و به تجربشان بی‌افزاییم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران پس از برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های راه‌آهن، نیروی زمینی و سایپا ساعت 18 امروز راس به مصاف تیم استقلال تهران می‌رود. این دیدار در زمین شماره دو استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2346100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha