۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۱۷

آریایی :

افتتاح کمربندی بروجرد به هفته دولت موکول شد

افتتاح کمربندی بروجرد به هفته دولت موکول شد

بروجرد - خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد از موکول شدن افتتاح جاده کمربندی این شهر به هفته دولت خبر داد.

رضا آریایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با اتمام مراحل عملیات اجرایی رفوژ وسط جاده کمربندی قرار شد که این پروژه این روزها به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: اما به دلیل اهمیت این پروژه و پیگیریهای مجدانه استاندار لرستان برای تکمیل آن و عدم تکمیل رفوژ وسط جاده کمربندی بروجرد افتتاح آن به هفته دولت موکول شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد تصریح کرد: همچنین در هفته دولت 24 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با اعتبار 20 میلیارد تومان در بروجرد به بهره برداری خواهد رسید.

آریایی بیان داشت: مهمترین این طرحها شامل اجرای طرح های آبیاری تحت فشار، افتتاح طرح هادی سه روستای قشلاق، توده زن و تپه مولا، بهره برداری از یک واحد مرغداری، افتتاح یک واحد صنعتی، بهره برداری از جایگاه "سی ان جی" و بهر برداری از جاده کمربندی بروجرد است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجرد افزود: در حال حاضر عمده ترین پروژه های عمرانی متعلق به شهرداری است که با تخصیص 100 درصدی اعتبارات به استان لرستان پیرو سفر هیئت دولت طی دوماه آینده این پروژه ها کلید خواهند خورد.

وی ابراز امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات عمرانی به شهرستان بروجرد و تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی تحول بزرگی در بازسازی و آبادانی شهر ایجاد شود.

کلثوم دلیران

کد خبر 2346329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha