۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۳۵

حاشیه دیدار استقلال و جوانان ایران؛

استقبال کادر فنی آبی‌ها از مهدوی‌کیا و دوستی‌مهر/ تاخیر در شروع بازی

استقبال کادر فنی آبی‌ها از مهدوی‌کیا و دوستی‌مهر/ تاخیر در شروع بازی

کادر فنی تیم فوتبال استقلال پیش از شروع دیدار تدارکاتی این تیم برابر جوانان ایران استقبال گرمی از سرمربی و مدیر فنی این تیم داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و جوانان ایران عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که در زمین شماره دو آزادی در جریان است آبی‌پوشان پایتخت در غیاب ستاره‌های خود برابر تیم جوانان قرار گرفته‌اند.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال تا قبل از شروع بازی در کمپ حضور نداشت تا دستیاران وی هدایت تیم را بر عهده بگیرند.

* پیش از شروع بازی اعضای کادر فنی تیم استقلال به خوش و بش با علی دوستی‌مهر سرمربی و مهدی مهدوی‌کیا مدیر فنی تیم جوانان ایران پرداختند و استقبال گرمی از آنها داشتند.

* استقلال در این دیدار با لباس یکدست آبی به میدان رفته و تیم جوانان ایران هم لباس سبز بر تن دارد.

* در ترکیب آبی‌ها خبری از بازیکنان اصلی نیست و بیشتر بازیکنان جوان و امید به میدان رفته‌اند. پژمان نوری، مهدی کریمیان و علی رمضانی معدود بازیکنان بزرگسال استقلال هستند که این تیم را همراهی می‌کنند.

* کاپیتانی تیم استقلال را در این بازی پژمان نوری بر عهده دارد که در دیدار روز جمعه برابر صنعتی خوزستان به میدان نرفته بود.

* امید ابراهیمی هافبک تیم استقلال که دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد در کنار زمین حضور یافت و به دویدن دور زمین پرداخت.

* هواداران زیادی از این بازی تدارکاتی استقبال نکرده‌اند و تعداد انگشت شماری از طرفداران استقلال از نزدیک این بازی را نظاره‌گر هستند.

کد خبر 2346443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha