۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۴۱

بهرام افشارزاده:

اولویت ما تعهدات فصل جاری است/ از گذشته بدهی‌های زیادی داریم

اولویت ما تعهدات فصل جاری است/ از گذشته بدهی‌های زیادی داریم

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه مشکلات زیادی از گذشته دارد تاکید کرد: هیات مدیره باشگاه به دنبال حل مشکلات است ولی اولویت ما تعهدات فصل جاری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام این خبر که درصدی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی استقلال کسر می‌شود، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ برتر و با همکاری همه اعضای تیم درصدی از قراردادهای باشگاه را کاهش خواهیم داد تا بتوانیم هزینه‌های خود را در قالب سقف بودجه مصوب شده مدیریت کنیم. در این میان مربیان، بازیکنان و همه همکاران من در باشگاه، ما را همراهی خواهند کرد. 

وی در پاسخ به این پرسش که برای پرداخت بدهی‌های استقلال چه برنامه‌ای دارد و آیا اعتبار کافی برای حل مشکلات در اختیار باشگاه قرار گرفته است، تصریح کرد: باشگاه استقلال مشکل بسیاری از گذشته دارد. بخشی از این مشکلات، بدهی‌های باشگاه است و ما با تلاش هیأت مدیره محترم بدهی‌ها را اولویت بندی کرده‌ایم و با تأمین منابع مالی آنها را به مرور پرداخت خواهیم کرد اما فراموش نکنیم که اولویت اول امسال ما پرداخت به موقع و سر موعد تعهدات فصل جاری است. 

افشارزاده درباره برگزاری نشست امروز هیأت مدیره یادآور شد: با توجه به مسائلی که باشگاه استقلال وجود دارد امروز جلسه هیأت مدیره تشکیل و در آن موضوعات مختلفی چون مشکلات پیش رو، وضعیت آینده تیم مطرح و بررسی خواهد شد. 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اسپانسر روی پیراهن این تیم اضافه کرد: همانطور که همه در جریان هستند امسال باشگاه استقلال یک همراه و هوادار بنام شرکت توسعه صنایع نوین ایران بعنوان حامی مالی باشگاه در کنار خود داشته که تا به امروز به همه تعهدات خود عمل کرده است. در همین راستا با انصاری نیز صحبت کرده‌ایم تا مثل سالیان گذشته همانند بازار مبل ایران، بازار موبایل ایران، تشک ویستر به عنوان اسپانسر پیراهن تیم انتخاب شدند.

 

کد خبر 2346841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha