۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰

عباسی:

ادعای مقصر بودن شهرداری را در تصادف کمربندی اراک قبول ندارم

ادعای مقصر بودن شهرداری را در تصادف کمربندی اراک قبول ندارم

اراک - خبرگزاری مهر: شهردار اراک ضمن اشاره به تصادف روز جمعه کمربندی شمالی و اظهارات برخی مسئولان گفت: ادعای مقصر بودن شهرداری را قبول ندارم و شهرداری به هیچ وجه در این مسئله مقصر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم عباسی شامگاه شنبه در مراسم تقدیر از خبرنگاران فعال حوزه شهری افزود: شهرداری تمام مسائل و نکات ایمنی این منطقه از جمله نصب علائم هشداردهنده و گارد ریل استاندارد را اجرا کرده است.

وی با اشاره به کشته شدن 4 نفر و مجروح شدن 6 نفر در این حادثه گفت: تعداد پیچ های موجود در گاردریل ها استاندراد بوده و ما این مسیر را به همین شکل از اداره راه تحویل گرفتیم.

عباسی ادامه داد: نکته جالب این است که کارشناسان راهنمایی و رانندگی در روز حادثه راننده را 100 درصد مقصر می دانستند ولی بعد از یک روز نیم، تقصیرها به گردن شهرداری افتاد.

وی در خصوص ضرورت نصب دو گارد ریل در این مسیر گفت: بله نصب دو گارد ریل قطعا ایمن تر است ولی هیچ جای ایران چنین چیزی وجود ندارد که اینجا وجود داشته باشد هرچند که استانداردش همان یک گاردریل بوده است.

شهردار اراک در بخش دیگری از سخنان خود خبرنگاران را چشم بینای جامعه دانست و گفت: خبرنگاران  رسالت خطیر اطلاع رسانی و شفاف سازی را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: شهید صارمی الگوی اصلی و همیشگی خبرنگاران بوده است که تا آخرین لحظه عمر خود در سنگر اطلاع رسانی و آگاهی باقی ماند و در همان راه نیز جان خود را فدا کرد.

وی با بیان اینکه تعامل میان خبرنگار و مسئولان در ارائه خدمت رسانی بهتر موثر است، اظهار کرد: خبرنگاران در میان جامعه و مردم هستند و می توانند با دید باز و نگاه تیزبین خود مسائل و مشکلات را رصد کرده و به گوش مسئولان برسانند و مسئولان نیز با دریافت آن ها و ارائه راهکار به خدمت رسانی بهتر بپردازند.

عباسی شهرداری را ارگانی خدمات رسان خواند و گفت: وظیفه اصلی و ذاتی شهرداری خدمت رسانی به مردم است برای همین این مجموعه سعری در ارتباط بیشتر با خبرنگاران برای ارتباط با مردم دارد زیرا خبرنگاران حلقه واصله مردم و مسئولان هستند.

گفتنی است برخورد 2 خودروی سواری و پرت شدن خودروی پژو بر روی خط راه آهن کشته و مجروح شدن 10 نفر را در شهر اراک رقم زد. حادثه ای که کارشناسان راهنمایی و رانندگی استان مرکزی نیمی از علت آن را در قصور مسئولان ترافيكي از جمله شهرداری اراک برای نصب گاردریل و تابلوهای هشدار اعلام کرده بودند.

کد خبر 2346705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha