۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۴۹

طی 4 روز گذشته/

تصادفات در استان مرکزی 24 کشته و مصدوم برجای گذاشت

تصادفات در استان مرکزی 24 کشته و مصدوم برجای گذاشت

اراک- خبرگزاری مهر: تصادفات استان مرکزی طی چهار روز اخیر 17 کشته و مصدوم برجای گذاشت. که از این تعداد 17 نفر مصدوم و 7 نفر در این تصادفات کشته شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی با اعلام این خبر در گفتگو با مهر با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در آزاد راه تهران – ساوه ( بعد از تقاطع پرندک) افزود: در این تصادف که صبح امروز به وقوع پیوست 5 نفر مصدوم شدند.

قنبر فراهانی با بیان اینکه این بیماران به بیمارستان شهدای آسیابک شهر زرندیه انتقال داده شدند اظهارداشت: همچنین در اثر واژگونی دو دستگاه خودروی سواری پیکان در یک نقطه مکانی در کمتر از 15 دقیقه هشت نفر  در جمعه شب دچار مصدومیت شدند.

وی با بیان اینکه همچنین در سانحه رانندگی محور بوئین زهرا- ساوه شش کشته و چهار مصدوم شدند اظهارداشت: در بامداد روز پنجشنبه از طریق تماسهای مردمی به مرکز اطلاع رسانی اورژانس زندیه گزارش حادثه داده شد که بلافاصله تیم‌های امدادی اورژانس به منظور امدادرسانی فوری به مصدومین به محل حادثه اعزام شدند.

فراهانی اضافه کرد: در این حادثه 5 نفر از سرنشینان خوردی پراید و یک سرنشین خودروی پژو 405 به علت شدت بالای جراحات در دم جان خود را از دست داده بودند و اندیکاسیون احیای قلبی و ریوی را نداشتند.

وی از مرگ جوان 25 ساله در اثر واژگونی پراید در کیلومتر 20 محور اراک-قم خبر داد و گفت: در روز چهارشنبه این جوان در اثر واژگونی پراید در کیلومتر 20 محور اراک-قم در اثر تصادف جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی  نیز با بیان اینکه حوادث رانندگی آخر هفته استان مرکزی طی 24 ساعت گذشته، 3 کشته و 2 مجروح برجای گذاشت ادامه داد:  برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پژو در محور اراک – ازنا، منجر به فوت راننده سواری شد.

سرهنگ مهدی حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: انحراف به چپ سواری پژو ناشی از خستگی و خواب آلودگی علت این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان اعلام شده است.

وی بیان کرد: واژگونی یک دستگاه پراید ساعت 9:30 روز گذشته در آزادراه کربلا نیز منجر به کشته شدن یکی از سرنشینان سواری و مجروح شدن دو نفر دیگر گردید که عدم توجه به جلو راننده ناشی از خستی و خواب آلودگی علت این حادثه گزارش شده است.

سرهنگ حسنی ادامه داد: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پراید در حادثه دیگری که ساعت 12:30 روز گذشته در محور آستانه – شازند رخ داد، متاسفانه راکب موتور سیکلت پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، عدم رعایت حق تقدم حین گردش به چپ از سوی موتورسیکلت را علت این حادثه رانندگی اعلام کرد.

 

کد خبر 2364674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha