۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۰۳

میرگلوبیات:

جاده 40 ساله ساوه- تهران جوابگوی تردد خودروها نیست

جاده 40 ساله ساوه- تهران جوابگوی تردد خودروها نیست

اراک- خبرگزاری مهر: نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد به وضعیت ورودی شهرهای ساوه و زرندیه گفت: جاده 40 ساله ساوه- تهران جوابگوی تردد خودروها نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، شهلا میرگلوبیات صبح دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات راههای مواصلاتی زرندیه با اشاره به این که این جاده مربوط به حدود 40 سال گذشته است، اظهار کرد: این محور هم اکنون با افزایش بار ترافیک جوابگوی تردد انواع خودروهای سبک و سنگین نیست، بنابراین تعریض آن می تواند بسیاری از مشکلات پیش رو از جمله سوانح رانندگی را کاهش دهد.

میرگلوبیات ادامه داد: هم اکنون روزانه بیش از 10 هزار خودرو در این جاده رفت و آمد می کنند که بیش از 30 درصد آن مربوط به خودروهای سنگین، کامیون و تریلی است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه  تصریح کرد: عملیات اجرایی اصلاح ورودی شهر زاویه با مشارکت اداره راه و شهرسازی و شهرداری زاویه در کمترین زمان آغاز می شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: اصلاح این ورودی نیز خواست چند ساله مردم شهر زاویه است چون در این منطقه به دلیل حادثه خیز بودن تاکنون چندین مورد تصادف منجر به فوت اتفاق افتاده است.

میرگلوبیات در این جلسه با انتقاد از وضعیت ورودی شهرهای مسیر اتوبان ساوه – تهران خواستار تامین روشنایی و ساماندهی ورودی ها  شد تا مردم برای ورود به شهرهای مختلف دچار سردرگمی نشوند .

وی اضافه کرد: امسال 105 میلیارد ریال برای بهسازی راه های اصلی و هفت میلیارد و 600 میلیون ریال برای بهسازی راه های روستایی این شهرستان پیش بینی شده که امیدواریم تخصیص آن بخشی از مشکلات راه های این شهرستان را رفع کند و شاخص های راه در زرندیه به میانگین استانی برسد.

این جلسه با هدف پیگیری ماده 215 که عملیاتی شدن  تعریض جاده قدیم ساوه – تهران است و تخصیص اعتبار به این طرح با حضور مدیر کل راه شهرسازی استان و فرماندار زرندیه برگزار شد.

 


 

کد خبر 2361775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha