۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۰۲

پنجشنبه و جمعه/

پیکر مطهر 4 شهید گمنام در شهرستان زرندیه تشییع می شود

پیکر مطهر 4 شهید گمنام در شهرستان زرندیه تشییع می شود

اراک- خبرگزاری مهر: پیکر مطهر چهار شهید گمنام در شهرستان زرندیه روز پنج شنبه 30 مردادماه در شهر پرندک و روز جمعه 31 مردادماه مصادف با شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در شهر مامونیه تشییع می شود.

نماينده مردم ساوه و زرنديه در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت مردم را برای شرکت گسترده در مراسم تشییع شهدای گمنام در زرنديه به مهر گفت: مردم ولايتمدار زرنديه در  طول هشت سال دفاع مقدس 343 شهيد، 485 جانباز و 21 آزاده تقديم انقلاب اسلامي كرده است.که این خود گواه بر عشق و وفاداری مردم این شهرستان به انقلاب و آرمانهای شهداست.

شهلا ميرگلوبيات افزود: خانواده  معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان زرنديه پس از پایان دفاع مقدس همواره مایه فخر و موهبت مردم ولایت مدار این شهرستان بوده که مسوولان نیز باید قدر این نعمات را بدانند.

وي گفت: ارج نهادن به مقام شهید و شهادت وظیفه و رسالتی سنگین براي اقشار مختلف است و بايد سرلوحه کار و فعالیت کارگزاران و خدمتگزاران انقلاب اسلامی باشد.

ميرگلوبيات ادامه داد: در راستای تجلیل و بزرگداشت مقام شامخ آن پرستوهای پرکشیده و ره پویان قافله عاشقان پاک باخته کربلای معلا، همه گرد هم آمده و از این کاروان به صورت باشکوه استقبال کنیم.

وي بيان كرد: شهیدان جوانان مؤمن و فداکاری بودند که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به این آب و خاک جان خود را در کف گرفته و با نام و یاد خدا به میدان نبرد قدم نهادند.

وي افزود: از خودگذشتگی آن پاکبازان بود که استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه کرد و ادای حق بزرگ و تکریم یاد آنان نشانه فداکاری به ارزش های والا است.


 

کد خبر 2352432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha