۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵

ميرگلوبيات:

آزادگان دوران اسارت را در راه اعتلای نظام و کشور با صبر سپری کردند

آزادگان دوران اسارت را در راه اعتلای نظام و کشور با صبر سپری کردند

ساوه- خبرگزاری مهر: نماينده مردم شهرستان هاي ساوه و زرنديه در مجلس شوراي اسلامي گفت: آزادگان دوران تلخ اسارت را در راه اعتلای نظام و کشور با صبر و بردباری و استقامت سپری کردند.

شهلا ميرگلوبيات بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی  در گفتگو با مهر افزود: ملت ایران اسلامی مدیون خون شهدا و پایداری آزادگان در هشت سال جنگ تحمیلی هستند.

وی گفت: 26 مرداد 69 روزی عزیز و به یاد ماندنی از روزهای تاریخ انقلاب اسلامی که آزادگان سر افراز بعد از سال‌ها اسارت و تحمل سخت ترین شنکنجه ها به آغوش میهن اسلامی باز‌گشتند‌.

شهلا ميرگلوبيات دلاوری، امید، استقامت و عزت را مهمترین ارمغان آزادگان برای ایران اسلامی دانست و اظهاركرد: آزادگان سرافراز همانطوری که با عزت رفته بودند، عزتمندانه و دلاورانه نیز به خاک میهن بازگشتند.

وي ادامه داد: آزادگان در هشت سال دفاع مقدس در جبهه ها حماسه آفرینی کردند و امروز نیز هم در صف اول پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب در حال خلق حماسه هستند.

ميرگلوبيات ارزش های ناب جاری در رگ جامعه اسلامی ایران را برگرفته از اصیل ترین آرمان های آزادگان عنوان کرد و گفت: شرایط فعلی کشور نیاز به مجاهدت آزادگان در عرصه های مختلف داشته و حفظ دستاوردهای انقلاب با تلاش و مجاهدت آنان میسر می شود.

وي افزود: شهدا، رزمندگان، آزادگان و جانبازان ما در هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی به وظیفه خود عمل کردند و هم اکنون نیز نوبت جوانان و نسل های جدید انقلاب است تا در میدان جنگ نرم و جنگ اقتصادی برای رسیدن به اهداف عالیه نظام با دشمن بجگند.
 

کد خبر 2350764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha