۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۲۰

آغاز توزیع کارت‌های رسانه‌ها؛

توپ‌های جدید لیگ از هفته آینده مورد استفاده قرار می‌گیرند

توپ‌های جدید لیگ از هفته آینده مورد استفاده قرار می‌گیرند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد توپ‌های جدید لیگ برتر از هفته آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، غلامرضا بهروان ضمن بیان این مطلب گفت : شرکت آل اشپرت ابتدا اعلام کرده بود توپ‌های جدید در تاریخ 24 شهریور به سازمان لیگ تحویل داده خواهد شد که با توجه به شروع مسابقات لیگ طبق برنامه از قبل تعیین شده در 9 مرداد، شرکت آل اشپرت مجددا اعلام کرد توپ‌های جدید را در تاریخ 6 مرداد به سازمان لیگ تحویل خواهد داد.

وی در ادامه افزود: می‌توانستیم از هفته دوم از توپ‌های جدید استفاده کنیم اما باید مطمئن می‌شدیم کیفیت توپ‌های تحویلی مطابق با نمونه ارائه شده آل‌اشپرت در قرارداد باشد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی که سال گذشته توپ‌های شرکت آل‌اشپرت برای سازمان لیگ ایجاد کرده بود، ما باید از بابت امسال مطمئن می‌شدیم چنین مشکلاتی برای سازمان لیگ ایجاد نشود، به همین دلیل دقت‌های لازم در رابطه با توپ‌های جدید صورت گرفت و از همین هفته توپ‌های جدید وارد مسابقات خواهد شد.

بهروان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی هزینه‌های ترخیص توپ‌های جدید، توسط سازمان لیگ پرداخت شده است.

از سوی دیگر ID کارت‌های خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران رسانه‌های دیداری و نوشتاری لیگ برتر برای فصل 94-93 از فردا در سازمان لیگ فوتبال ایران توزیع می‌شود.

بعد از طراحی جدید این کارت‌ها از سوی روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مجموعه کارت‌های ویژه استان تهران به حراست وزارت ورزش و جوانان ارسال شد. در این رابطه با همکاری و تلاش حراست وزارت ورزش و جوانان، نصب هلوگرام روی کارت‌ها انجام و این کارت‌ها که مربوط به استان تهران است، تحویل روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران شد.

خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران رسانه‌های دیداری و نوشتاری از روز یکشنبه 19 مرداد می‌توانند با ارائه کارت ملی و تکمیل فرم مخصوص برای دریافت این کارت‌ها به روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران مراجعه کنند.

کد خبر 2347259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha