۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۳۳

اولین مجمع عمومی خیرین محیط زیست کشور در لرستان تشکیل شد

اولین مجمع عمومی خیرین محیط زیست کشور در لرستان تشکیل شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: اولین مجمع عمومی خیرین محیط زیست در لرستان با حضور معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست کشور تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهناز مظاهری معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست کشور عصر یکشنبه در اولین جلسه مجمع عمومی خیرین محیط زیست لرستان ضمن تبریک به مردم لرستان به خاطر وجود نگاه ویژه به طبیعت اظهار داشت: بسیار خوشحالم که اولین مجمع عمومی خیرین محیط زیست در لرستان تشکیل می شود.

وی تصریح کرد: در قسمتهای مختلف قرآن نیز به اهمیت حفاظت از طبیعت تاکید شده است لذا بایستی با حفظ محیط زیست این تمدن ایرانی - اسلامی را حفظ کنیم و همچنین وظایف هر کدام از ما در مقابل محیط زیست در اصل 50 قانون اساسی آمده است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه دید ویژه ای روی سازمان های مردم نهاد از سوی سازمان محیط زیست وجود دارد بیان داشت: کمک خیرین می تواند در زمینه ایجاد مشاغل سبز بسیار موثر باشد.

مظاهری ادامه داد: لازم است برای سازمان های مردم نهاد لرستان مرکزی برای گرد آمدن آن ها و تصمیم گیری در زمینه مسائل محیط زیست استان ایجاد شود.

وی با اشاره به وجود 14 سازمان مردم نهاد در حوزه محیط زیست لرستان خبر داد و تصریح کرد: پتانسیلی که در بحث سازمان های مردم نهاد در لرستان وجود دارد بسیار مناسب است و وجود 14 تشکل محیط زیستی و پنج تشکل در حال ثبت در این استان برای من بسیار افتخار امیز است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه دکتر ابتکار رئیس سازمان رویکرد ویژه ای نسبت به سازمان های مردم نهاد دارد اضافه کرد: طی 9 ماه گذشته رئیس سازمان محیط زیست سه نشست با سازمان های مردم نهاد داشته است.

وی ادامه داد: همچنین از رئیس سازمان محیط زیست خواسته ایم که از نگاه ویژه ای به استان لرستان و تشکل های مردمی آن داشته باشد به طوریکه در اتاق دکتر ابتکار به روی همه این تشکل ها باز خواهد بود.

کد خبر 2347300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha