۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۵۰

درویش خواستار شد:

موج تشکیل مجمع عمومی خیرین محیط زیست به استانهای مختلف کشور تسری یابد

موج تشکیل مجمع عمومی خیرین محیط زیست به استانهای مختلف کشور تسری یابد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور خواستار تسری تشکیل مجمع عمومی خیرین محیط زیست به استانهای دیگر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد درویش عصر یکشنبه در اولین جلسه مجمع عمومی خیرین محیط زیست ضمن ابراز خوشحالی از تشکیل مجمع عمومی خیرین محیط زیست در لرستان اظهار داشت: یکی از آرزوهای ما در حوزه محیط زیست این بوده است که خیرین به حوزه محیط زیست متصل شود و ایجاد این مجمع در لرستان باعث شگفتی من شد چرا که انتظار داشتم این مجمع برای اولین بار در تهران تشکیل شود.

وی ابراز امیدورای کرد: موجی که از لرستان در این زمینه شروع شده است به تمام کشور تسری پیدا کند.

درویش بیان داشت: امسال شاهد وقوع چند موج محیط زیستی در کشور بودیم که یکی از آن ها موج تفنگ شکان توسط مردم و با همکاری سازمان های مردم نهاد بود که از استان کردستان آغاز شد و در استان های کرمانشاه، تهران و آذربایجان غربی نیز شکل گرفت.

مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در اینباره افزود: ایمان دارم اتفاقی که امروز در خرم آباد کلید خورد موجی پر شتاب تر از سونامی تفنگ شکان کشور را در بر دارد.

درویش ارزش محیط زیست را غیر قابل سنجش دانست و عنوان کرد: از زمانیکه زاینده رود در قلب اصفهان نمی تپد درصد پرخاشگری رانندگان اصفهانی و تخلفات افزایش یافته است و اگر برای خوب شدن حال محیط زیست تلاش کنیم در واقع برای خوب شدن حال مردم تلاش کرده ایم و بزهکاری در جامعه کمتر رشد کرده و انگیزه های اقتصادی بالاتر می رود.

وی با اشاره به اینکه مردم کشور ما مردمی بزرگ هستند اظهار داشت: امروزه مردم می خواهند بخشی از سرمایه و عمر خود را در راستای محیط زیست مصرف کنند و من به نمایندگی از طرف همه دوستداران محیط زیست از کسانیکه موضوع مجمع عمومی خیرین محیط زیست را در لرستان مطرح کردند تشکر می کنم.

 

کد خبر 2347306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha