۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵

برترین شمشیربازان نوجوان و جوان اسلحه اپه کشور معرفی شدند

برترین شمشیربازان نوجوان و جوان اسلحه اپه کشور معرفی شدند

مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان اسلحه اپه با معرفی برترین‌های شرکت کننده در بخش انفرادی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان اسلحه اپه، طی روزهای یکشنبه و دوشنبه با برگزاری دیدارهای انفرادی در سالن شهید کلاهدوز پیگیری شد.

بر این اساس در رده سنی نوجوانان، از میان 43 بازیکن شرکت کننده از 16 استان،آرمان خیابانی به عنوان نخست دست یافت. در این بخش از مسابقات 111 دیدار در مرحله مقدماتی و 42 دیدار هم در مرحله حذفی برگزار شد که طی آن محمد وثوقی به عنوان دوم دست یافت و شاهین قاسمی و علی خیرخواه نیز در رده سوم مشترک قرار گرفتند.

در رده سنی جوانان نیز سعید رضایی به عنوان نخست دست یافت. 71 شمشیرباز از 20 استان برگزار کننده این بخش از مسابقات بودند که طی آن و پس از انجام 195 دیدار مقدماتی و 63 دیدار حذفی، سعید رمضانی دوم شد و جایگاه سوم مشترک هم به امیرمحمد رحیمی  همراه با امیررضا کنعان اختصاص یافت.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان اسلحه اپه، امروز سه شنبه با برگزاری دیدارهای تیمی در رده سنی جوانان به پایان می رسد. ضمن اینکه در رده سنی نوجوانان، دیدارهای تیمی برگزار نمی شود. در این بخش و با محاسبه مجموع امتیازات به دست آمده توسط شمشیربازان نوجوان، تیم‌های اصفهان و اردبیل اول و دوم شدند و دو تیم آذربایجان غربی و کیش هم در رده سوم مشترک قرار گرفتند.

کد خبر 2348376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha