۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۳۳

نحوه برخورد با باشگاه متخلف اعلام شد:

ممانعت از فعالیت در نیم فصل تا اخراج از لیگ و لیگ قهرمانان آسیا

ممانعت از فعالیت در نیم فصل تا اخراج از لیگ و لیگ قهرمانان آسیا

دبیر کمیته اخلاق سازمان لیگ اعلام کرد که اخراج از لیگ برتر و عدم معرفی باشگاه به AFC برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، بخشی از جریمه باشگاه‌هایی است که سقف بودجه را رعایت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علیپور، دبیر کمیته اخلاق سازمان لیگ، در خصوص نحوه برخورد با باشگاه‌هایی که از سقف بودجه عدول می‌کنند، گفت: برخورد نخست، ممانعت از حضور آنها در نقل و انتقالات نیم فصل است.

وی افزود: موضوع دوم کسر 25 درصد از عواید و درآمد آنها از حق پخش، تبلیغات محیطی و سایر درآمدهای سازمان لیگ است که این مبلغ کسر شده برای فوتبال پایه و پاک هزینه می‌شود.

دبیر کمیته اخلاق سازمان لیگ ادامه داد: مورد سوم لغو پروانه مجوز حرفه‎ای باشگاه است که باعث اخراج آن از مسابقات لیگ برتر می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: مورد چهارم اعلام عدم کفایت و قطع استمرار مدیریتی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه و برخورد فدراسیون و سایر نهادهای نظارتی و همچنین بالاترین مقام آن باشگاه که رئیس مجمع است با فرد متخلف.

علیپور همچنین در پایان گفت: در بخش پایانی هم در معرفی آن باشگاه به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تجدید نظر خواهد شد.

کد خبر 2348568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha