۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۱۵

لنگري:

مسئولان رسالت و مسئولیت کار خبرنگاران را درك كنند

 مسئولان رسالت و مسئولیت کار خبرنگاران را درك كنند

بجنورد - خبرگزاری مهر: مديركل آموزش و پرورش خراسان شمالي گفت: متاسفانه برخي از مسئولان استاني اهميت كار و فعاليت خبرنگاران را به خوبي درك نمي كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد محمد لنگري شب گذشته در مراسم تجليل از خبرنگاران و رسانه هاي خراسان شمالي با بيان اين مطلب افزود: انعكاس فعاليت دستگاه هاي اجرايي استان از سوي خبرنگاران اهميت بسزایی دارد، اما متاسفانه اهميت و ارزش اين كار از سوي مسئولان درك نمي شود.

به گفته وي، انعكاس اخبار و گزارشها از عملکرد و فعاليت دستگاه های اجرایی و استمرار آن مي تواند تاثيرات بسیار خوبی در راستای آگاهی بخشی به افراد جامعه و کمک به توسعه همه جانبه استان داشته باشد.

لنگري با بيان اينكه مردم بهترين نظارت كنندگان بر عملكرد دستگاه ها هستند اظهار كرد: اگر نظارت بر عملكردها مردمي باشد به طور حتم مسئولان نيز به سمت مردمي شدن حركت مي كنند و لازمه اين امر اطلاع رساني و تعامل دستگاه ها با رسانه هاي استاني است.

اين مسئول در اداره كل آموزش و پرورش خراسان شمالي با اشاره به اهميت اخبار از سوي رسانه ها تصريح كرد: گاهي اوقات انعكاس يك خبر ممكن است ناراحت كننده باشد اما نتایج و اثرات آن بسيار ثمربخش خواهد بود.

لنگري از ايجاد پيوند رسانه اي در تمام برنامه هاي آموزش و پرورش استان خبر داد.

وي با بيان اينكه باب انتقاد از آموزش و پرورش براي رسانه ها و مردم باز است تاكيد كرد: در بخش رسانه اي نيروهاي آموزش و پرورش به نحوي عمل كنند كه پاسخگو رسانه ها باشند در غير اينصورت خود را از نيروهاي اين نهاد محسوب نكنند.

مديركل آموزش و پرورش خراسان شمالي گفت: نقش رسانه ها از فعاليت مديران و مسئولان رده بالاتر نيز دشوار و سخت است، از اين جهت بايد دستگاه هاي اجرايي تعامل خوبي با اين قشر داشته باشند.

وي تصريح كرد: اگر رسانه ها درست عمل كنند هيچ مديري به خود اجازه نخواهد داد تا موضوعي را غير واقعی جلوه دهد.

در پایان این نشست از خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش خراسان شمالي تجليل شد.

کد خبر 2348958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha