۸ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۴۹

لنگری:

شرایط برای اجرای طرح 3-3 در برخی مدارس خراسان شمالی آماده است

شرایط برای اجرای طرح 3-3 در برخی مدارس خراسان شمالی آماده است

بجنورد - خبرگزاری مهر: مديركل آموزش و پرورش خراسان شمالي از آماده بودن شرایط لازم برای اجرای طرح 3-3 در 7.5 درصد مدارس اين استان در سال تحصيلي جديد خبر داد.

سيد محمد لنگري در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ابتداي سال تحصيلي جديد اين طرح در79 مدرسه ابتدايي استان اجرا خواهد شد كه اميدواريم با اجراي آن، بخشي از مشكلات دانش آموزان رفع شود.

وی با بیان اینکه امسال اجرای اين طرح بيش از 7 درصد مدارس استان را پوشش مي دهد، تصريح كرد: امیدواریم در سال آينده این طرح در تمامي مدارس ابتدايي این استان اجرایی شود.

لنگری با اشاره به اينكه قبل از اجراي اين طرح به دليل كمبود فضا دانش آموزان ناچار به تحصيل در فضاهايي همچون نمازخانه، انباري ها و ... به عنوان كلاس درس بوده اند اظهار كرد: امسال با اجراي اين طرح در مدارس ابتدايي فضاي لازم براي تحصيل تامين خواهد شد.

وی اظهار داشت: در سنوات گذشته این طرح به صورت 3ـ6ـ6 در برخی از مدارس اجرا ‌شد كه  متاسفانه نبود فضای آموزشی  مناسب و عدم ایجاد آمادگی های اولیه در مدارس، مشكلات عديده‌اي از جمله مشکلات تربیتی و اخلاقی را براي دانش‌آموزان به همراه داشت.

مديركل آموزش و پرورش خراسان شمالي افزود: با اجراي اين طرح در مدارس دانش آموزان  پایه اول، دوم و سوم ابتدايي در یک مدرسه و دانش آموزان چهارم، پنجم و ششم ابتدايي دريك مدرسه دیگر و به صورت چرخشي تحصيل خواهند كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون استان خراسان شمالی با 867 هزار نفر جمعیت 164 هزار دانش آموز دارد که بیش از 17 هزار دانش آموز در پایه ابتدایی تحصیل می کنند.

 

کد خبر 2359995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha