۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲

شمارش معکوس تا رقابتهای آسیایی و جهانی؛

تمرین شاداب فرنگی کاران برگزار شد/ گفتگوی رنگرز با دو ملی‌پوش

تمرین شاداب فرنگی کاران برگزار شد/ گفتگوی رنگرز با دو ملی‌پوش

اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی صبح امروز در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور در رقابتهای جهانی و بازی‌های آسیایی، تمرینات سبک و شادابی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات صبح امروز فرنگی کاران راس ساعت 9 با نرمش و گرم کردن آغاز شد که تمامی اردو نشینان از جمله مردان طلایی المپیکی نیز در این تمرین حضور داشتند.

احد پازاج سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برای تمرینات  امروز فرنگی کاران برنامه های سبک و شادابی را در نظر گرفته بود که طی آن اردونشینان تمرینات اختیاری را پشت سر گذاشتند. تمرینات صبح امروز در تایم‌های مختلف تقسیم بندی شده بود که به ترتیب بارانداز در خاک، تمرین و دفاع در خاک، مرور فن و خلاقیت‌های فردی در دستور کار  اردونشینان قرار داشت.  

البته فرنگی کارانی که امروز باید در رقابتهای انتخابی درون اردویی شرکت می‌کردند، تمرینات سبک تر و استراحت بیشتری را داشتند. از جمله امید نوروزی، بشیر باباجان‌زاده، فرشاد علیزاده، بهنام مهدی‌زاده، امیر قاسمی منجزی و ... به دلیل حضور در مسابقات انتخابی درون اردویی از دو روز پیش تمرینات سبک‌تری را در دستور کار داشتند.

ناصر نوربخش، سعید شیرزاد، مسعود هاشم‌زاده، به عنوان اعضای کادر فنی تمرینات صبح امروز را زیر نظر داشتند و حسن رنگرز سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی نیز به ترتیب در هر کدام از تشک‌ها نظارت داشت و نکاتی را به فرنگی کاران گوشزد می‌کرد.

رنگرز در اواخر تمرین امروز که تا ساعت 10:30 به طول انجامید، به صورت اختصاصی با سعید عبدولی به صورت اختصاصی تمرین کرد. ضمن اینکه وی برای دقایقی با حبیب‌الله اخلاقی نیز در گوشه‌ای از سالن خانه کشتی به بحث و گفتگو پرداخت.

تمرینات صبح امروز فرنگی کاران از زیبایی خاصی برخوردار بود چرا  که اردونشینان می‌توانستند تمرینات اختیاری را دنبال کنند و به اجرا و مرور فن بپردازند. البته تمرینات به دقت زیر نظر کادر فنی برگزار می‌شد تا آسیب دیدگی و مصدومیتی به وجود نیاید.

 

کد خبر 2349047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha