۳ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۰۷

پازاج در گفتگو با مهر:

آخرین اردوی فرنگی‌کاران اهمیت خاصی دارد/ همه مربیان قابل احترام هستند

آخرین اردوی فرنگی‌کاران اهمیت خاصی دارد/ همه مربیان قابل احترام هستند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه برپایی آخرین اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی به رقابتهای جهانی گفت: اردوی آتی از مهمترین و حساس‌ترین مراحل آماده‌سازی مسافران ازبکستان تلقی می‌شود که باید با دقت و جدیت خاصی پیگیری شود.

احد پازاج در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشبختانه اردوهای خوب و سازنده‌ای را تاکنون برپا کردیم که توانستیم در نهایت دو تیم منسجم و مدعی را برای رقابتهای جهانی و بازی‌های آسیایی مهیا کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آخرین اردوی فرنگی‌کاران اعزامی به رقابتهای جهانی از روز 5 تا 18 شهریور برگزار می‌‎شود که ملی‌پوشان بلافاصله بعد از این تمرینات راهی تاشکند ازبکستان خواهند شد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مورد همکاری با مربیان کنونی کادر فنی و برخی مربیان که دیگر با تیم ملی همکاری ندارند، افزود: تمامی مربیان سازنده و زحمتکش برای‌مان قابل احترام هستند که به واقع باید قدردان زحمات آنان بود. در همین راستا باید به زحمات سعید شیرزاد نیز اشاره کرد که در حد توان برای فرنگی کاران زحمت کشید و به عنوان یک مربی بااخلاق و ساعی همواره در کنار اردونشبنان بود.

پازاج در ادامه یادآور شد: طبیعتا کادر فنی تیم ملی از مجموعه افرادی تشکیل می‌شود که باید با هم هماهنگ و یکدل باشند. در این راستا باید سعی شود تمامی عوامل اجرایی تیم ملی در یکسو حرکت کرده و با یک هدف کار کنند.

وی اضافه کرد: حال در این روند آماده‌سازی برخی مربیان بصورت مقطعی در کادر فنی هستند و تا حد امکان برای تیم ملی زحمت می‌کشند. در نتیجه نمی‌توان گفت مربیان قبلی در روند آماده‌سازی بازیکنان تاثیر نداشتند. باید همواره از زحمات آنان تشکر کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خاتمه گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با هیچ مربی مشکلی ندارم و همیشه سعی کردم از تمامی مربیان باتجربه و واقعی کشتی، درس بگیرم.

کد خبر 2356121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha