۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۹

گزیده خطبه‌های شهرستان‌های خراسان شمالی/

اسراییل چاره‌ای جز پذیرش شروط مقاومت ندارد/ تعامل با آمريكا با تداوم خصومت‌ها عقلاني نيست

اسراییل چاره‌ای جز پذیرش شروط مقاومت ندارد/ تعامل با آمريكا با تداوم خصومت‌ها عقلاني نيست

بجنورد- خبرگزاری مهر: ناچاری رژیم غاصب صهیونیستی برای پذیرش شروط مقاومت، توجيه نداشتن تعامل با آمريكا همزمان با تداوم اقدامات خصمانه اين كشور عليه نظام جمهوري اسلامي ايران و... از جمله موارد مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان های خراسان شمالی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز این شهرستان که در محل مصلای نماز جمعه شهر شیروان برگزار شد، با اشاره به تهاجم اسراییل به نوار غزه و مذاکرات برای آتش بس، اظهار کرد: صبر و مقاومت جبهه اسلام در غزه، رژیم جعلی اسراییل را به ستوه آورده و به زودی پیروزی را برای مردم فلسطین رقم خواهد زد.

وی اضافه کرد: شروط مقاومت به حق و همان مواردی است که برای آنها تاکنون صدها شهید و هزاران مجروح داده و اینک رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز پذیرش شروط مقاومت ندارد.

حجت الاسلام کوثری همچنین با اشاره به بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان هشت سال دفاع مقدس به کشور، گفت: آزادگان ذخایر انقلاب و گنجینه های به جا مانده از دوران دفاع مقدس و ترجمان ارزش های حماسی جنگ و نماد مقاومت هستند.

وی همچنین با اشاره به بیست و هشتم مرداد سالروز کودتای آمریکایی انگلیسی برای بازگرداندن محمدرضا شاه پهلوی در سال 1332، این کودتا را محصول جدایی از روحانیت، اعتماد به آمریکای مستکبر و عدم حضور مردم در صحنه دانست و افزود: امروز هم اعتماد به شیطان بزرگ و وعده های توخالی و بی اساس او در صحنه دیپلماسی می تواند یک کودتای سیاسی فرهنگی را شکل دهد.

تعامل با آمريكا با تداوم اقدامات خصمانه اين كشور عقلاني نيست

حجت الاسلام عباسعلي قلي زاده، امام جمعه فاروج نيز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته مركز شهرستان با اشاره به مذاكرات ايران و كشورهاي غربي و در راس آنها آمريكا، اظهار داشت: تا وقتي اقدامات خصمانه و استكباري آمريكا در قبال ايران ادامه داشته باشد؛ مذاكرات با اين كشور فايده اي ندارد.

وي با يادآوري رهنمون هاي مقام معظم رهبري پيرامون مذاكره با آمريكا، افزود: بر اساس بيانات مقام معظم رهبري مذاكره با آمريكا به جز در مواردي محدود نه تنها سودي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نداشته بلكه ضرر نيز به همراه خود آورده است.

حجت الاسلام قلي زاده با اشاره به مذاكرات يك ساله ايران و آمريكا، اضافه كرد: اين مذاكرات يك ساله نه تنها نتيجه اي نداشته بلكه تحريم ها افزايش يافته و لحن آمريكايي ها نيز تندتر شده است.

کد خبر 2350225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha