۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴

برای حضور در رقابتهای جهانی و آسیایی؛

ترکیب نهایی کاروان کشتی ایران در یک مرحله معرفی می شود

ترکیب نهایی کاروان کشتی ایران در یک مرحله معرفی می شود

ترکیب کاروان کشتی ایران برای حضور در رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی یک مرحله و 15 روز مانده به رقابتهای جهانی مشخص و معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران باید اواسط شهریور ماه برای حضور در رقابتهای جهانی راهی تاشکند ازبکستان شده و بلافاصله بعد از بازگشت، باید تا اواخر شهریور ماه برای حضور در بازیهای آسیایی به کره جنوبی اعزام شوند.

این در حالیست که مهمترین دغدغه کاروان کشتی انتخاب و اعلام ملی پوشان آزاد و فرنگی کار برای حضور در این دو میدان بزرگ و بین المللی است که البته طبق نظر متولیان ورزش کشور، بازیهای آسیایی از اهمیت بیشتری برخودار خواهد بود.

به هر حال به گفته علیرضا رضایی و حسن بابک که مدیریت فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی را بر عهده دارند ترکیب نهایی مسافران این دو میدان مهم بین المللی 15 روز قبل از اعزام به رقابتهای جهانی مشخص و معرفی خواهد شد.

ضمن اینکه گفته می شود مسافران رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی در یک مرحله معرفی می شوند و تاخیری بین اعلام اسامی مسافران جهانی تا بازیهای آسیایی وجود نخواهد داشت.

بنا بر این گزارش، رقابتهای کشتی قهرمانی جهان از 8 تا 14 سپتامبر (17 تا 23 شهریور) در تاشکند ازبکستان و بازیهای آسیایی از 19 سپتامبر تا 4 اکتبر (28 شهریور تا 12 مهر) در اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2350604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha