۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸

رضایی در گفتگو با مهر:

ترکیب کشتی گیران جهانی و آسیایی نهایی نشده است

ترکیب کشتی گیران جهانی و آسیایی نهایی نشده است

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص اعلام ترکیب احتمالی مسافران جهانی و آسیایی گفت: هنوز ترکیب اصلی و نهایی کشتی گیران اعزامی به این مسابقات مشخص نشده و لیست نهایی 15 روز مانده به رقابتها منتشر خواهد شد.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد انتشار ترکیب احتمالی کشتی گیران اعزامی به رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی هستیم که این ترکیب به هیچ عنوان نهایی و رسمی نیست. همانطور که پیش از این اعلام شد، ملی پوشان آزاد و فرنگی کار اعزامی به این دو میدان بزرگ و مهم، 15 روز قبل از مسابقات معرفی می شوند و هنوز هیچ تصمیم قطعی در این خصوص اتخاذ نشده است.

مدیر فنی تیمهای ملی کشتی آزاد ادامه داد: آنچه در این روزهای حساس و باقی مانده تا رقابتهای جهانی اهمیت دارد، آرامش فضای اردوهای آماده سازی است تا ملی پوشان کشتی بتوانند با خیالی آسوده و آرامش فکری به تمرینات آماده سازی خود بپردازند.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: مطمئنا اعلام هر ترکیب و لیستی خارج از چارچوب قانونی و رسمی فدراسیون کشتی به جز ایجاد موجی از شایعات و اخبار حاشیه ای، نتیجه دیگری ندارد، چراکه کشتی گیران اردونشین باید در آرامش و به دور از اما و اگرهای موجود به تمرینات خود ادامه دهند.

رضایی در خاتمه با اشاره به آغاز مرحله جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد گفت: این تمرینات از صبح امروز دوشنبه در خانه کشتی آغاز شده که تمامی اردونشینان دعوت شده به جز احسان لشگری در خانه کشتی حضور دارند.

کد خبر 2352170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha