۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶

شربیانی در گفتگو با مهر:

با این همه استعداد و قهرمان هنوز یک خانه کشتی مستقل نداریم

با این همه استعداد و قهرمان هنوز یک خانه کشتی مستقل نداریم

سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان ایران که ریاست هیات کشتی شهرری تهران را نیز بر عهده دارد با اظهار نارضایتی از امکانات موجود گفت: شهرری به رغم برخورداری از استعدادهای ناب و معرفی قهرمان بزرگ ملی هنوز یک حخانه کشتی مستقل و مجهز ندارد.

مهدی شربیانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه منطقه شهرری در استان تهران به رغم پیشینه درخشان و موفق در قهرمان پروری و کشتی گیران مستعد هنوز از یک خانه کشتی مجهز و مستقل محروم است و متولیان کشتی این شهرستان همچنان با مشکلات زیادی روبرو هستند.

وی تصریح کرد: قهرمانان بزرگی همچون علیرضا دبیر و حمید سوریان از همین خطه کشتی خیز به قله رفیع المپیک رسیدند و مطمئنا منطقه شهرری همچنان می تواند قهرمانان بزرگی را به جامعه ورزش ایران معرفی کند.

شربیانی ادامه داد: هیات کشتی شهرری به حد بضاعت و توانایی خود برنامه های پشتوانه سازی و رقابتهای مختلف انتخابی توابع تهران را برگزار می کند که در همین راستا به تازگی هم میزبان رقابتهای انتخابی کشتی آزاد و فرنگی جوانان توابع تهران بودیم. این مسابقات با حضور 400 مدعی در دو روز برگزار شد که نشان از وجود پتانسیل های ارزشمند کشتی در این خطه است.

سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان در خاتمه گفت: شهرری سرشار از استعدادهای ناب و آینده دار کشتی است که اگر در مسیر پیشرفت قرار بگیرند و با امکانات خوبی همراه شوند می توانند در عرصه های ملی برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

کد خبر 2350655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha