۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳

در مرداد ماه سال جاری/

908 متخلف در سیستان و بلوچستان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

908 متخلف در سیستان و بلوچستان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

زاهدان-خبرگزاری مهر: مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از ابتدای مردادماه سال جاری تا کنون 908 پرونده تخلف در ادارات تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

سید مرتضی مدنی فدکی در گفتگو با مهر بیان داشت: از ابتدای مرداد ماه سال جاری تاکنون تعداد 908 پرونده تخلف در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز و کالا و خدمات در ادارات کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و به تعداد 655 فقره پرونده تاکنون رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 655 پرونده تخلف تاکنون مختومه شده است افزود: بر اساس احکام صادره متخلفان در مجموع به 9 میلیارد و 235 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در ادامه عنوان داشت: بخش خدمات، قاچاق کالا و ارز و در نهایت بهداشت، دارو و درمان بیشترین تخلفات شناسایی شده و پرونده های تعزیراتی را در این ماه تشکیل داده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد تخلفات به شهرستان زاهدان و زابل اختصاص داشته است افزود: بندر چابهار در این راستا کمترین تعداد پرونده تخلف را داشته است.

وی صیانت از حقوق شهروندان و مقابله و پیشگیری از فعالیت های اخلالگران اقتصادی را از مهمترین اهداف تعزیرات حکومتی عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون طرح های متعددی در راستای رفاه و آسایش مردم استان به مرحله اجرا درآمده است که می توان به طرح نوروزی، طرح هدفمندسازی یارانه ها و طرح ضیافت اشاره کرد.

کد خبر 2350739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha