۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۴۷

با حضور کیومرث هاشمی و وینگادا؛

وضعیت تیم فوتبال امید بررسی شد

وضعیت تیم فوتبال امید بررسی شد

نشست کمیته فنی و توسعه با محوریت بررسی آخرین برنامه‌های تیم فوتبال امید برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت  فدراسیون فوتبال، نشست کمیته فنی و توسعه امروز شنبه 25 مرداد 93 و در راستای بررسی آخرین برنامه تیم فوتبال امید برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون، با حضور علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، کیومرث هاشمی، هومن افاضلی، نلو وینگادا، رسول دانشجو، رحیمی رئیس مرکز نظارت تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک و اسلامی رئیس روابط بین‌الملل کمیته المپیک برگزار شد.

در اين نشست درباره تاريخ اعزام تيم ملی المپيک به اردوی چين صحبت شد. در ادامه، حضور در مسابقات آسیایی کره‌جنوبی مورد بررسی قرار گرفت و تاکيد شد باشگاه‌های حاضر در ليگ کشور نهایت همکاری خود را با اين تيم جهت شرکت بازیکنان در تمرينات آماده‌سازی و اردوها و مسابقات رسمی و تدارکاتی آن با تاريخ‌های اعلام شده توسط وينگادا داشته باشند.

همچنين اعلام شد فدراسیون فوتبال، سازمان ليگ و باشگاه‌ها تعامل خوبی با اين تیم داشته باشند و کميته ملی المپيک هم نظارت خود را در راستای انجام مصوبات جلسه امروز پيگيری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در طول این نشست فرهست بازیکنان و همراهان تیم ملی نهایی شد و آخرین هماهنگی‌هایی که از طریق کمیته ملی المپیک می‌بایست انجام می‌شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 2350806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha