۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۵

برای حضور در بازی‌های آسیایی؛

فهرست تیم فوتبال امید چهارم شهریور اعلام می‌شود/ در انتظار تاییدیه دو لژیونر

فهرست تیم فوتبال امید چهارم شهریور اعلام می‌شود/ در انتظار تاییدیه دو لژیونر

درحالیکه قرار است تیم فوتبال امید ایران برای حضور در اردوی آماده‌سازی روز 12 شهریورماه به چین سفر کند، 8 روز پیش از آن فهرست نهایی بازیکنان این تیم برای حضور در  بازی‌های آسیایی اینچئون اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی دو روزه تیم فوتبال امید با اضافه شدن 7 بازیکنان زیر 23 سال طی روزهای 24 تا 26 در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، عصر یکشنبه به پایان رسید تا این بازیکنان تیم‌های خود را در مسابقات هفته چهارم لیگ برتر همراهی کند.

مرحله بعدی اردوی کوتاه مدت این تیم طی روزهای دو تا چهارم شهریورماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود که پس از پایان آن مرحله از اردوی آماده‌سازی، اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی اعلام می‌شود.

البته مسئولان فدراسیون فوتبال درحال مذاکره با دو باشگاه روبین کازان روسیه و نایمیخن هلند هستند تا در صورت توافق این دو باشگاه نام علیرضا جهانبخش و سردار آزمون را هم به فهرست نهایی تیم امید اضافه کنند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تیم فوتبال امید ایران روز 12 شهریورماه برای برگزاری اردویی آماده‌سازی و انجام دو بازی تدارکاتی راهی کشور چین می‌شود و روز 19 شهریورماه هم از چین راهی کره‌جنوبی می‌‎شود تا در بازی‌های آسیایی اینچئون به میدان برود.

 

کد خبر 2351936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha