۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۰۰

باقری نیا:

عملکرد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان رضایبخش بود/ مثل سه تیم دیگر هنوز گل نزده ایم

عملکرد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان رضایبخش بود/ مثل سه تیم دیگر هنوز گل نزده ایم

مسجدسلیمان - خبرگزاری مهر: سرمربي تیم فوتبال نفت مسجد سليمان با ابراز رضايت از عملكرد بازيكنانش پس از انجام سه بازي از مسابقات ليگ برتر بيان كرد: بازيكنان نفت نياز به زمان بيشتري دارند تا با شرايط بازي در ليگ برتر آشنا شوند.

عبدالمجيد باقري نيا در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازي با پيكان تهران که منجر به تساوی خارج از خانه تیمش شد، عنوان كرد: از بازي رضایت کامل دارم زیرا هر آنچه را كه از بازيكنان مي خواستم در زمين مسابقه به بهترين نحو پیاده كردند. همانگونه كه مي خواستيم بازي را پيش برديم و صاحب چندین موقعيت گلزني شديم كه اگر از آنها استفاده مي كرديم بی شک مي توانستيم بازي را به نفع خود خاتمه دهيم.

وي درباره عدم گلزني مهاجمانش در سومين بازي متوالي در لیگ برتر عنوان کرد: با توجه به اینکه اغلب بازيكنان ما سابقه حضور در لیگ برتر را ندارند و از لیگ یک به این رقابت ها آمده اند، اين يك امر طبيعي است ولی آنها بازي به بازي با تجربه تر مي شوند. ضمن اینکه غير از نفت مسجدسلیمان چند تيم ديگر نيز در بازی های لیگ برتر تاکنون موفق به گلزني نشده اند. برای نمونه تیم هایی مثل پيكان تهران، ملوان بندرانزلی و سايپای کرج كه با داشتن مهاجماني چون میلاد ميداوودي و سید مهدی سيد صالحي هنوز گلي به ثمر نرسانده اند.

سرمربي نفت مسجد سليمان درباره اظهارات اخير مديرعامل نفت مبني بر جذب مهاجم، با تاييد اين موضوع افزود: به دنبال جذب مهاجم خارجي هستيم تا بتوانیم مشکل گلزنی خود را حل کنیم.

باقری نیا در خصوص تزريق نيروي با تجربه به تيم اظهار كرد: با توجه به اينكه تازه از ليگ يك صعود كرديم به بازيكنان فرصت لازم داده می شود تا با شرايط ليگ برتر وفق پيدا كنند اما اگر اضافه كردن نيروي با تجربه به نفع تيم باشد با صلاحديد كادر فني در آينده اين كار را انجام می دهیم.

وي با بيان اينكه بعد از انجام سه بازي در لیگ برتر از تيم خود رضايت كامل دارد، ادامه داد: تيم ما از دو بازي خارج از خانه دست پر از زمين بيرون آمده و اين نشان از موفقيت تيم دارد.

سرمربي نفت مسجدسليمان در خصوص بازي با صبای باطري با بيان اينكه تيم صبا در اين سه هفته بازي هاي خوبي از خود نشان داده است، عنوان کرد: ما در حال آناليز كردن اين تيم هستيم و سعي مي كنيم با شناخت نقاط ضعف و قوت صبا، مانند دو بازي خارج از خانه اي كه انجام داديم در اين بازي نيز با دست پر از زمين خارج شويم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم نفت مسجد سلیمان در ادامه مسابقات ليگ برتر و در هفته چهارم، سه شنبه 28مرداد در قم به مصاف صبا باطري خواهد رفت. تیم صبا باطري از سه بازي يك برد و دو تساوي كسب كرده و با توجه به تفاضل گل كمتر نسبت به پديده مشهد در رده ششم جدول قرار گرفته دارد در حالی که جایگاه تيم نفت مسجد سليمان با دو تساوي از سه بازي خود در رده چهاردهم جدول رده بندي است.

نفت مسجدسليمان به علت محرومیت در یک بازی و برگزاری دو بازی خارج از خانه، تا اینجای کار از حضور تماشاگرانش در بازی های خود بهره نبرده است كه با توجه به حضور پرشور مسجدسليماني ها در مسابقات فصل گذشته ليك يك و تاثير زيادي كه در صعود اين تيم داشتند انتظار مي رود كه امسال نيز مسابقات نفت شاهد حضور پرشور دوست داران اين تيم باشد، امري كه مي تواند در موفقيت اين تيم تاثير زيادي بگذارد.

کد خبر 2350817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha